Här pratas körningar men inte TT.

haha, då kan Moderator ta bort min andra tråd.... någon som ska ut idag? :D

jag ska ut senare kanske, men det blir ju först efter jag slutat på min arbetsplats.

Jag vill ut och köra!!!! Om 2 veckor är jag klar med bågen, då jävlar ska jag också bränna däck! Yiiihaaaa! ;)

Blev en 4h på hoj idag.. Såg en silvrig kawwa ala touring med. ER6f? som körde slalom mellan bilarna på järnvägsgatan.. Guesswho, vare du? :D

De va ja Wilcan. Trodde jag skulle hinna köra en låååång runda idag. Men jag fick annat att göra.

blev en 15 mils körning totalt denna helgen.Skönt o få luftat hojen lite.dock är det fortfarande alldeles för kallt i vägbanan för att man ska våga sig på lite inspirerad körning.
Nu kan fan tempen stiga till iallafall 10plus och solen hålla sig uppe till åtminstonde 19 så att ttna kan dra igång.Har nog aldrig haft sån abstinens förr,har ju alltid hållt på med bilar innan,men sen man tog mckortet förra året så e man ju helt såld på hojandet.

blev en 15 mils körning totalt denna helgen.Skönt o få luftat hojen lite.dock är det fortfarande alldeles för kallt i vägbanan för att man ska våga sig på lite inspirerad körning.
Nu kan fan tempen stiga till iallafall 10plus och solen hålla sig uppe till åtminstonde 19 så att ttna kan dra igång.Har nog aldrig haft sån abstinens förr,har ju alltid hållt på med bilar innan,men sen man tog mckortet förra året så e man ju helt såld på hojandet.

:tummenupp

Såld på hojandet är de fler som blivit.
Jag trodde på fullaste allvar att ja skulle klara mig utan hoj denna sommaren.
Blev 5 plus och solen sken och Nöjesbilen åkte ut på blocket!
Så imorgon ska man iväg och kolla på en gsxr 750 med wilcan
När man provat hoj så är man fast helt enkelt.:banana

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...