Jag är ett riktigt klant
. Lyckas därmed allt som oftas tillfoga mig diverse (små)skador eller hamna i andra prekära situationer. Allt som oftast har jag haft kameran tillgänglig & på så vis skaffat mig ett "intressant" fotoalbum innehållandes bilder på diverse skador & liknande.
Vad har er otur/klantighet orsakat er? Bildbevis är såklart önskvärt men inget tvång. Hoppas på många skratt...
Självklart börjar jag & bjuder på ett stycke MKT inflammerat ben samt en målningsolycka...
. Lyckas därmed allt som oftas tillfoga mig diverse (små)skador eller hamna i andra prekära situationer. Allt som oftast har jag haft kameran tillgänglig & på så vis skaffat mig ett "intressant" fotoalbum innehållandes bilder på diverse skador & liknande. Vad har er otur/klantighet orsakat er? Bildbevis är såklart önskvärt men inget tvång. Hoppas på många skratt...
Självklart börjar jag & bjuder på ett stycke MKT inflammerat ben samt en målningsolycka...

det får fasen inte bli så mkt värre foton nu för då fixar jag inte att kika in denna tråden ngt mer...