Oklas hoj stulen

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Oklas hoj blev stulen i natt

Grön ZX9R reg nr är TDX 883

ring om ni ser den

Mvh Henrik

Last edited:
helt sjukt va det försvinner hojar här.Reg nr? Gärna på både R1an och Ninjan

Måste vara en våg ute nu. Kennys R1a blev stulen häromdan men hittades på Fredriksdal igår.

Var det en ZX9B- eller C-modell?

Ni kan också försöka minska tillgängligheten genom att inte ha dem på gatorna. Man lyfter väldigt lätt in en hoj i en skåpbil om man är 2-3st.
Sen kvittar det om den är låst eller ej.

Inbrott i garagen kan man väl inte gör så mycket åt och alla har inte en gjuten järnring i marken heller.

Larm med uppringning kan man ju ha om man nu vill veta var den är.

Hoppas de kommer till rätta.

Ska ut nu och tänkte passa på att köra lite omvägar runt om och kika. Tar hojen med mig ut ikväll med. Det blir bara personligare och personligare, speciellt när man känner personen i fråga bättre.

Hmmm, tjejen ringde precis. Hennes brors flickvän har en 900 RR, tjuvarna försökte sno hojen igår eller i förrgår. Åverkan på tändningslåset etc.... Bågen var parkerad i en öppen carport i Laröd.

Vad är det för drägg som börjat förpesta våra ägodelar? :mad:

Håller koll på jobb ,statoil ramlösa, dom verkar ha en tendens och tanka där:va "Synd" att man jobbar dag, dom brukar dyka upp efter 4.

Jag hade ett förslag om att organisera några hojletardagar i Landskronatrakten i en annan tråd men jag har inte engagemanget att hålla i det. Ställer dock gärna upp som "sakletare" och det är helt okej att använda MCK Vilse namnet för att få upp intresset.

Vice? Är du mannen att hålla i detta?
Kan ju vara bra att fronta med ditt namn samt att utnyttja kontakterna in i polisen så att de står i "stand by" läge om man hittar nåt.

Vem är Oklas förresten? :va

oklas är HBGDanne.

Ska ni ner här och leta så är är min lägenhet till förfogande för att snacka innan/efter. Bor ganska centralt så brukar höra om de är ute och leker...
Sticker ni ut ikväll så bjuder jag till och med på kaffe och nybakade kanelbullar ;)

Ska ni ner här så hojta gärna till. Jag ger mig inte ut själv efter att det är mörkt här, men är där någon plats i en bil så hjälper jag gärna till att leta. :)

Oj här går det undan. Tänkte jag skulle lägga upp en tråd om detta själv men WW hann visst före.
Hojen blev stulen ur garaget i natt innan 04:00. Letade efter den i ca 90 min i morse innan jobbet och ska ut strax igen o se om den står nånstans. Ser ni den får ni gärna höra av er, alla tips är välkomna!

Ska du inte skriva ut ditt nummer här då?

Nu jävlar! De har gjort inbrott i min lägenhet, sedan i mitt förråd och nu i mitt garage! (Daniel delar med mig) AAAAARRRRGH!

Back