Testat motard...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ja jävel, tack till Kesokungen som lånade ut sin Husa en stund idag ute i arendal så jag fick leka runt lite. Senast det var så sjukt roligt att köra hoj var när jag började rejsa sporthoj på bana. Gatåkaintresset har varit ganska svalt fram tills idag - det var sjuuuukt skoj!!

Och skapligt enkelt det är att åka bakhjul då. Hade bättre koll på bakhjulen på motarden efter 20 minuter än på sporthoj efter 8 år.

Vi vet hur det känns! ;) Speciellt i stan är det överdjävulsk kul. Inte så hälsosamt och grannbefrämjande, men kul... :D

Jag var ute med knarren för första gången sedan början av maj och det ger mersmak - fan vad jag har saknat hojåkningen!

Faktiskt är det så där sjukt kul, provade själv en KTM SMR 450. Det värsta är att man behöver kondis :näsblod

...där med? :hihi :berghällenväntarpådig
Din själ är förtappad och drabbad av sporthojsfjollifieringssyndromet (SHFS) och nu har du vänt berghällen ryggen. Det kommer att straffa sig :berghällensförbannelse hooooo

Din själ är förtappad och drabbad av sporthojsfjollifieringssyndromet (SHFS) och nu har du vänt berghällen ryggen. Det kommer att straffa sig :berghällensförbannelse hooooo

:rofl Jag sprang precis en terrängmil på 52,44 - här fjollifieras det inte! :fakta

Bra sugen på att prova motardbanan i Greenvalley dock...får hoppas SMC kan hyra in sig och köra lite bkk där...

:lol

Bra att du insett vad som är rätt!
Nu när du vet vad som gäller är det bara att leta rätt på en lämplig hoj att köpa :tummenupp

Är det berghällens förbannelse som fick dig att slå sönder främre bromsoket?:D

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back