Gruppköp trikåer till tortyrjenget

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Undrar om intresse finns att utrusta tortyrförespråkarna på forumet med riktigt passande superhjältekläder? Tänker mig någon tajt trikå-overall och naturligtvis med tillhörande ansiktsmask alt -målning, mantel och mjuk stövel.
Det brukar ju finnas någon duktig på Photoshop som kanske kan hjälpa till med loggan, tycker definitivt det skall vara en ketting som ramar in ett porträtt på Gunwald Larsson. Det framkom idag i katt-tortyrtråden att en del som skall med i superhjältegänget är ännu hårdare än Gunwald. :galen

Nu har jag i flera år läst om folk som kommer göra både det ena och det andra om de äntligen får tag på några riktigt skumma bråtslingar. Naturligtvis följer med varje superhjältetortyruniform ett antal namn och tillhörande adresser på sådana personer som borde vara extra viktigt att besöka med sin nya mantel och mask!

Jag skriver upp mig själv på listan som tänkbar finansiär av denna hemliga tortyr-ordens uniform. Fyll gärna på:

1. Markus

Jag har precis sett på 24 säsong 7. Där är det massor med tortyr, och det verkar vara en bra grej.

Och utanpåliggande kalsonger!!! :mad: ingen supehjältedräkt utan utanpåliggande kalsonger. Det är dem som skiljer en hjälte från en trött rullskidsåkare.

Idi hade en jäddra festlig dräkt minns jag. Många medaljer som han fått av sig själv och så. Nånting åt det hållet fast med utanpåliggande kalsingar kanske?

amin.jpg

Och utanpåliggande kalsonger!!! :mad: ingen supehjältedräkt utan utanpåliggande kalsonger. Det är dem som skiljer en hjälte från en trött rullskidsåkare.

Bra poäng och dåligt att jag inte tänkte på det, var fullt fokuserad på mjuka stövlar. Typ som s.k. "kinaskor" som såldes 1984-1986 på B&W i Arninge men med långt skaft, fatta rörligheten i sådana - rörligheten! :fakta
Naturligtvis är ingen trikå fullständig utan ett par rejäla y-front utanpå, utan dem blir det bara ett jeng i långkalsonger och det lär inte skrämma ens den minst förhärdade djurplågaren i Lerum.

Jag har fått internetbank nu, kan ställa upp genom att skänka en tia!
Kan nog även sponsra med både diverse kettingar, motorsågskedjor, gammal diesel till brandbomber samt svarvmaterial till slagpåkar.
:smasha

Nu vet jag att du som vanligt försöker provocera.
Men hade du själv gjort en "svensson" och gömt dig, ringt polisen och hoppats på att dem hunnit dit i tid om någon blivit våldtagen eller då ett djur blivit misshandlat bara en liten bit från dig?

Nåja, repubilkanerna ska väl få sin tv-serie de med. Igår så innehöll McGyver (0700 på Kanal 5) både miljö- och fackföreningsrörelsepropaganda så lite tortyr kan man gott få se!

Tänk på oss 70-talister som fick växa upp till McGyvers "goda" miljörörelse och rädda pandan ideal medan 80- och 90-talisterna får se Kiefer Sutherland tortera skurkisar. Inte konstigt att man inte är värdig en egen supertrikå!

Jag har fått internetbank nu, kan ställa upp genom att skänka en tia!
Kan nog även sponsra med både diverse kettingar, motorsågskedjor, gammal diesel till brandbomber samt svarvmaterial till slagpåkar.
:smasha

Skriv upp dig på listan då! :mattias

Nu vet jag att du som vanligt försöker provocera.
Men hade du själv gjort en "svensson" och gömt dig, ringt polisen och hoppats på att dem hunnit dit i tid om någon blivit våldtagen eller då ett djur blivit misshandlat bara en liten bit från dig?

Aldrig, jag hade ringt Gunwald och Grünewald så de kunde torterat ihjäl dem!!!!

4182011_32.jpg

FK080311-KJ-AnnBritt_41149h.jpg

Fatat att få dem två båda efter sig. :eek:

Last edited:
Hon är en vargrävling! Vid första maj förvandlas hon till en grävlingsona som biter i vaderna tills det krashar. Resten av året är det enda man kan avslöja henne på frisyren.
Det eller varskunk. Det är dock svårt att avgöra på en bild. Om du kan komma tillräckligt nära henne så bör det kännas som att stoppa huvudet i en låda med unkna luktsuddar från tidigt 80tal. Men det är i tillståndet som bilden visar, när hon inte är förvandlad är det svårare att upptäcka.

Jag är med! :fakta

Vad ska denna orden kalla sig? Kettingjenget? Det är relativt vedertaget. Ett tag funderade jag på NackskåTterZ men det kändes lite dansband. Dirty Dreggels hade kunnat funka eftersom det finns en viss anknytning rent namnmässigt, men jag tror det är upptaget.

Jag antar att namnet får bli en senare fråga men jag är definitivt med och sponsrar.

I svårlösta diskussioner om huruvida en person behöver torteras eller inte så tycker jag vi löser frågan medelst SH-poll.

• Gilla
Reaktioner: Zee
Tror Sverige skulle behöva en superhjälte, vi har ju aldrig haft nån! ja Bamse då...men han funkar inte att skicka till Lerum....:rolleyes:

Kollar på IronMan nu & taggar upp mig, hur bygger man en sån dräkt?, vore ju hur soft som helst att braka in genom väggen till häktet & bara mosa honom helt enkelt.
Markus, bygger du dräkten?

Vad ska denna orden kalla sig?

Jag förordar Gunvald Gunners, se min signatur.
Det har inte på 4 år, om jag minns rätt ang "ketting", dykt upp ett hårdare ord på det här forumet i alla fall.

Tror Sverige skulle behöva en superhjälte, vi har ju aldrig haft nån! ja Bamse då...men han funkar inte att skicka till Lerum....:rolleyes:

Kollar på IronMan nu & taggar upp mig, hur bygger man en sån dräkt?, vore ju hur soft som helst att braka in genom väggen till häktet & bara mosa honom helt enkelt.
Markus, bygger du dräkten?

Du var mig en oberäknelig en, mindre än 12 timmar efter att du kallade mig både det ena och det andra sitter du här och driver med dig själv, respekt! Å andra sidan kanske du hittade beundrarposten från mig, vilket jag kunde tillgodoräkna mig när jag stod inför Judge Biltmore. :gnissla

Jag röstar för Segway, det manligaste fordonet av dem alla!

:rofl
Taget!

Back up fordon för svåra situationer kunde vara rullskridskor, med paralell-monterade hjul alltså, inte serikoppplat som på "Rollerblades" (alla vet annars att "Rolllerblades" är verkligen ett fortskaffningsmedel för mobbade vars mammor tyckte att "rullskridskor" är bättre än "rullbräda")

Last edited:
Idi hade en jäddra festlig dräkt minns jag. Många medaljer som han fått av sig själv och så. Nånting åt det hållet fast med utanpåliggande kalsingar kanske?

Liknar mest en studentorkesterledare - jag har vaga minnen av sådant från min studietid... :fyllo

Fast då ska det egentligen vara ännu mer krimskrams.

Ett mynt har alltid två sidor....du är dryg, men faktskt ganska rolig när du vill.
PS "Judge Biltmore" gillade jag..ska börja använda det genast!

Du var mig en oberäknelig en, mindre än 12 timmar efter att du kallade mig både det ena och det andra sitter du här och driver med dig själv, respekt! Å andra sidan kanske du hittade beundrarposten från mig, vilket jag kunde tillgodoräkna mig när jag stod inför Judge Biltmore. :gnissla

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025