Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så här såg hållaren ut efter jag tvättade hojen idag.
Ren tur att den inte välte utan jag såg vad som hände.
Och hållarna satt tätslutande mot svingen när vi lyfte upp den.
Så här såg hållaren ut efter jag tvättade hojen idag.
Ren tur att den inte välte utan jag såg vad som hände.
Och hållarna satt tätslutande mot svingen när vi lyfte upp den.
Hmm...ännu en som kommit till insikt.![]()
Så här såg hållaren ut efter jag tvättade hojen idag.
Ren tur att den inte välte utan jag såg vad som hände.
Och hållarna satt tätslutande mot svingen när vi lyfte upp den.
Mitt funkar klockrent, men jag har trimmat det med klykor![]()
Så här såg hållaren ut efter jag tvättade hojen idag.
Ren tur att den inte välte utan jag såg vad som hände.
Och hållarna satt tätslutande mot svingen när vi lyfte upp den.

Mitt ser numera precis likadant ut![]()
Modda med klykor?
Nej lika böjt som trådskaparens. Men moddningen med klykor ska nog göras. Vart får man tag i det för en billig peng förresten?
Mitt fungerade också utmärkt i 9 månader !
har du kollat bäst före datum...
Det måst ju fan varit ett måndags ex.. Det är ju kvalitét stöd normalt!!
Tillverkat av Nachman i Kina / Taiwan, jag vet att det lämnar 2 års garanti, men inte lyfter jag upp hojen på det igen !
Mitt fungerade också utmärkt i 9 månader !
angånde biltema depåställ fram, så hade jag lite problem att få in "piggarna" i hålen i gafflarna... men efter lite lirkande föll allt på plats.. kände mig inte alls lika osäker som innan på deras depåstöd fram (tog bort hjulet o bytte däck)...
om jula bakstödet som jag fick med min busa.. visst det funkar, (säkert liknade biltema stället) men krokar o bobbiner är ju att föredra om man vill slippa se saker som böjjer sig.. men det går att ta bort bakdäcket o byta det med ett sånt också..
annars kan jag säga att med riska att bli stenad så kör jag: olja, glykol, bromsvätska, bromsklossar, kedja o kedjespray från biltema.. säkert nått mer också..
allt funkar bra hittills.. bromsar = bättre än orginal.. kedja efter 300 mil inga probbs (hade nog fått lagt lika mycket på märkes kedja som biltema med nitningsverktyg)..
biltema är inte alltid skit!..
Du lever farligt här på SH när du säger bra saker om biltema.......Minst hälften kommer att gå emot dig....... men jag håller med du... allt är inte skit...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |