Hemsida för att ladda upp eget film material

[F]redde

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2006
Ort
Umeå
Hoj
Se bild
(NERSTÄNGD)Hemsida för att ladda upp eget film material (NERSTÄNGD)

***** PERMANENT NERE**************
Har hårdvaru problem så sidan kommer inte upp igen, har inte orken att sätta upp den igen!

Har snickrat upp en hemsida där jag tänke bjuda på lite bandbredd(100/10)

addessen är
http://sporthoj.plastraket.se/movies/sporthoj.se/1/
har lagt upp lite material jag hade liggandes mest för testandets skull.

Max storlek på filmerna är 1gb
EGET material
MC relaterat (åtmistone motor relaterat)
Komprimerat med divx el likn
undvik mellanslag el andra "konstiga" tecken i filnmamnen (åäö fungerar numera)

Det som krävs för att kunna ladda upp film är att ni skickar ett pm till mig med önskat login + lösen(lösen som inte används nånannanstans).

Det ska naturligtvis inte fungera som en backup för era filmer, det tas heller ingen backup på filmerna, så ni vet.

Ha överseende med buggar :)

/F
 
Last edited:

[F]redde

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2006
Ort
Umeå
Hoj
Se bild
det är bara filmer du vill ha eller,inga bilder?

Visst går det bra att ladda upp bilder, däremot så kan man bara ladda upp en fil åt gången med programmet jag har på servern.

Men har någon behov av hosting till bilder så jag jag ordna ftp access.

/F
 

NeonPlasma

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Striple -09
Jag är intresserad! Är det alla mina filmer som inte får överstiga 1 gig eller 1 gig per film?

/Sture
 

biker-bandit

www.banditmovie.org
Gick med
19 Aug 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Hayabusa 2008, Suzuki B-King
Hur gör man för att slanga upp filmer då? jag har ju grymmt mycket bilder på snygga brudar som ålar sig på mina bågar om någon vill se med? =)
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Vore bra om filmerna hette något som antyder vad/var det filmats. Pratar då främst om Damions 3. Jag har själv inte laddat det just pga att det inte står något och vill inte ladda hem en massa som jag ändå inte vill se. Bara ett tips och ett bra sätt att få folk att titta. Tror många med mig inte laddar hem så stora filmer när man inte har en aning om vad det är.
 

[F]redde

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2006
Ort
Umeå
Hoj
Se bild
hehe..det är helt frivilligt att ladda hem filmerna som ligger där, tanken är att folk ska länka till filmen ifrån sin egen tråd i "Filmer och Bilder" forumet

Dom som ligger där är mest gammalt som jag har dragit hem tidigare sen äre upp till folk om dom vill tanka el inte

/F

Vore bra om filmerna hette något som antyder vad/var det filmats. Pratar då främst om Damions 3. Jag har själv inte laddat det just pga att det inte står något och vill inte ladda hem en massa som jag ändå inte vill se. Bara ett tips och ett bra sätt att få folk att titta. Tror många med mig inte laddar hem så stora filmer när man inte har en aning om vad det är.
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Ja absolut och jag menade inget illa med det utan mer en notis och ett tips till dom som lägger upp. Filmer man har på datorn som man gjort själv kan ju ha intetsägande namn och man kan glömma att byta namn när man laddar upp det. Iom att man kan ladda upp full quality så blir det stora filer och då är det bra att veta vad det är för något direkt.
Men som sagt ett tips, självklart gör man som man vill.

hehe..det är helt frivilligt att ladda hem filmerna som ligger där, tanken är att folk ska länka till filmen ifrån sin egen tråd i "Filmer och Bilder" forumet

Dom som ligger där är mest gammalt som jag har dragit hem tidigare sen äre upp till folk om dom vill tanka el inte

/F
 

zerokool

Gube
Gick med
5 May 2008
Ort
Här i min trånga etta
Hoj
FZ8S SP -11
Vore bra om filmerna hette något som antyder vad/var det filmats. Pratar då främst om Damions 3. Jag har själv inte laddat det just pga att det inte står något och vill inte ladda hem en massa som jag ändå inte vill se. Bara ett tips och ett bra sätt att få folk att titta. Tror många med mig inte laddar hem så stora filmer när man inte har en aning om vad det är.

Tänkte precis säga det jag med. Skulle va bra om man gjorde en liten txt fil om vad det är för filmer, tex "Wheelies" "stunt" osv
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top