Överflödiga tråden

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Tänkte vi kunde ha en tråd där man kan skriva om allt möjligt.
Kanske dax att strukturera upp vårt forum så det inte startas nya trådar om allt möjligt.
Vet inte vad ni andra tycker men har lite förslag på trådar som skulle kunna vara fasta.

1. Körningar (gemensamma)
2. Teknik. (mektråd med mera)
3. Bilder/filmer
4. Överflödiga disskutioner
5. Träffar/fester:fyllisar (Aktiviteter vi kan göra tillsammans)
6.

Som sagt var, bara ett par förslag.
Vad tycker ni? På det sättet slipper man ju skriva samma saker i flera olika trådar.
Kom gärna med flera förslag på så kallade Fasta trådar
Om ni tycker som jag så kan kanske våran kära moderator kan styra upp det och eventuellt flytta trådar som hamnar fel. Kanske dessutom kan vara bra med någon mer moderator om ordinarie skulle bli sjuk eller borta under en längre tid.

Som förslag på ett inlägg i överflödiga disskutioner tänkte jag lägga in den här annonsen till Fz1.
http://www.blocket.se/vi/20802735.htm?ca=14_s

Eller hur Linda

Dra på trissor, vi har en lokalkändis ibland oss.
Här sitter man med morgonkaffet och slökikar på tvn, kanal 24nt och vad får man se om inte själva trådskaparen som mycket bra beskriver sotningens
ljuvliga process. Det förgyllde min morgon, tack Roger!

:) :tummenupp

Dra på trissor, vi har en lokalkändis ibland oss.
Här sitter man med morgonkaffet och slökikar på tvn, kanal 24nt och vad får man se om inte själva trådskaparen som mycket bra beskriver sotningens
ljuvliga process. Det förgyllde min morgon, tack Roger!

:) :tummenupp

Bara att lägga ut klippet på Youtube! :tummenupp

Jag funderar på om det finns intresse av korv grillning kaffe/läsk efter åkningen 30 maj hemma hos mej?

vanlig helgåkning kanske? jag komemr gärna om jag inte jobbar den dagen

Yo, nu vet ni minsann inte vad ni ställde till med i helgen :), var ju med som bihang (även kallad fru :tungan) till GixxerTiger i lördags på körningen men tyckte att nä nu ***** är det dax! Så på måndag börjar jag med min första körlektion :D, för hoj såklart

Last edited:
Yo, nu vet ni minsann inte vad ni ställde till med i helgen :), var ju med som bihang (även kallad fru :tungan) till GixxerTiger i lördags på körningen men tyckte att nä nu ***** är det dax! Så på måndag börjar jag med min första körlektion :D, för hoj såklart

Grattis!

Visst känns det bra att ha fått arselet ur vagnen? :D

Jupp, uppskrivningen bokad redan så nu blir det råplugg :rolleyes:, ser fram emot första lektionen på måndag med skräckblandad förtjusning :tummenupp

Jag var också ganska oroad innan min första lektion. Tio år sedan jag körde något motordrivet och tvåhjuligt och det var en Puch montana....
Gick dock väldigt bra när jag väl började köra. Fick till och med förtroendet att ha körskoleläraren på bönpallen från manöverbanan till körskolan efter första lektionen. :D

Det kommer gå bra skall du se. :yoparty

Jag var också ganska oroad innan min första lektion. Tio år sedan jag körde något motordrivet och tvåhjuligt och det var en Puch montana....
Gick dock väldigt bra när jag väl började köra. Fick till och med förtroendet att ha körskoleläraren på bönpallen från manöverbanan till körskolan efter första lektionen. :D

Det kommer gå bra skall du se. :yoparty

Hehe, hoppas du har rätt :banana, snart måndag :D

Det kommer gå bra skall du se. :yoparty[/QUOTE]

Mm, det gick bra :), först lite harvande på himpan (nödvändigt, uj så vingligt det va i början :gnissla), sen både stads och landsvägskörning.

Manöverbanan på onsdag, får se hur det går. Han sa i alla fall att han tyckte jag kunde köra hoj :krama

Jag gjorde ett kap på ze internets för några dagar sedan. Istället för att lägga 2500 på ett deluxe-drivpaket (extraförstärkt QX) hos lokala handlaren köpte jag samma hos addemoto (s-racing har samma priser) för 1365 inkl frakt. Och jag hade grejjerna dagen efter jag beställde :banana

Ett tips om ni vill spara nån tusenlapp.

Back