Tsunami?

det var en ktm duke orange ...jag så olyckan var jätte hemsk.Fy fan vilken idot han som körde volvon.Hoppas mc föraren åter hämmtar sig snabbt.Fick verkligen en tanke ställare...

fick in hojen på jobb för en stund sen.. den ser inte fin ut.. va nog inga 50km/h iallafall..

Han svarar inte i sin tele iaf:(. Håller tummarna!

Ja han måste ha legat ca 70 km/h.Men hoppas gud e med honom även om det inte en man känner.Det såg rätt så otäckt ut verkligen.Dessutom svinen alltså sydsvenskan har skrivit att hojen körde på volvo och det stämmer absolut inte...det var tvärtom.

spelar fan ingen roll vem som kört in i vem..

så typiskt folk här.. "bilistjävel" hit o dit.. är ju inte helt ovanligt att man bränner på rätt bra me hojen.. klart som fan att en bilist missar att man kommer då.. nu vet jag inte vems fel det va för jag såg inte det..

spelar fan ingen roll vem som kört in i vem..

så typiskt folk här.. "bilistjävel" hit o dit.. är ju inte helt ovanligt att man bränner på rätt bra me hojen.. klart som fan att en bilist missar att man kommer då.. nu vet jag inte vems fel det va för jag såg inte det..

MEN jag vet vems fel det var och det var 100 procent han i volvon.

Jag och Monkey ska dra och se om vi får taf i Tusse. Meddelar här sen när vi vet mer.

Om det är hojen som gått in i bilen där bilden visar så är det en konstig "sida" på en bil. Det ska till ganska mycket rörelseenergi för att trycka till en Volvo så pass mkt i fronten.

Hoppas att alla inblandade klarar sig utan men.

Mycket konstigt skrivet av sydsvenskan ja.

Håller tummarna för alla inblandade.

Det var tusse :(
Han har brutit benet och ena armen men inte livshotande.

Var snälla och diskutera inte olyckan överhuvudtaget så blir där inga spekulationer.

Krya på dig mannen.

UPDATE!
Tusse ligger på Intensiven. Han har frakturer i lite varstans och är allmänt mörbultad. Han ska opereras nu ikväll och meddelar att han eventuellt behöver ngn som skjutsar honom till Ink and drink imorron:D

Jag och Tim va precis på IV och hälsade på Tusse, han mår rätt ok. En bruten hand och ett brutet ben. Skulle in och opereras ikväll.

Han hälsar att spara en öl till honom i mon på In&Drink. :D

Oj vad konstigt formulerad min "radera kommentar" var, tog bara bort en länk..

Krya på dig Tusse!

Det var tusse :(
Han har brutit benet och ena armen men inte livshotande.

Var snälla och diskutera inte olyckan överhuvudtaget så blir där inga spekulationer.

Krya på dig mannen.

djungeltelegraf?

Trist som fan!
Se till o bli iordning qwickt.
Fan bara stivft en månad kvar till Anderstorp :huvet

Mvh // Gadde

Krya på dig Tusse!!!
Låter som att du är på banan snart igen så jag får träna omkörningar i år också :krama

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla