På jakt efter MC-plats i Umeå

puuh_racing

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
BMW R1150 GS Adv. -02
Hej

Jag är på jakt efter plats att ställa en MC i Umeå. Är det nog som har eller vet en? Jobbar själv skift i Stockholm så det är i princip omöjligt för mig att komma förbi klubben när det är möte. :huvet

Tack på förhand

Emil

Last edited:
Tjenare!

Jag har äntligen fått ett garage o kan styra ut hojen från lägenheten :yoparty

O jag kan defenitivt hyra in en till hoj i garaget. Håller på o göra det fint o mekvänligt nu också, inte för att jag ska meka så mkt hehe. Men ett garage ska man kunna meka i, så äre bara.

Så om du fortfarande letar efter en plats så hör av dig via PM så tar vi det därifrån.

hej alla

lånar tråden lite för de gäller samma sak för mig är de nån här som ha att hyra ut en plats i sitt garage för en ktm, pm mig då se att de är så nära nolia som möjligt:D

Garage ORDNAT

Tjenare!

Jag har äntligen fått ett garage o kan styra ut hojen från lägenheten :yoparty

O jag kan defenitivt hyra in en till hoj i garaget. Håller på o göra det fint o mekvänligt nu också, inte för att jag ska meka så mkt hehe. Men ett garage ska man kunna meka i, så äre bara.

Så om du fortfarande letar efter en plats så hör av dig via PM så tar vi det därifrån.

Då var garaget ordnat för min del, lycka till nästa i tråden. :tummenupp

Garage Ålidhem

Jag skulle behöva garage med. Bor i dagsälget på Ålidhem så ser gärna att det är nära. Skulle behöva en plats från 15 maj till 15 juni, kan betala ganska bra 600-700kr är okej om det ligger nära och är säkert :)

Kommer antingen bli B12 eller en annan sporthoj troligtvis R1, så surt skulle precis ringa på en idag men när jag skulle gå in sista gången för telenr var den borta :( Aja kommer väl fler..

Trevligt att våren har hälsat på, mycket nöje David!

Ett råd är ju att kolla på www.bostaden.umea.se och kolla in garagen på Tunnelbacken - sofiehemsvägen 4 gemensamt varmgarage 449:- vissa har dessutom byggt väggar på sin plats så att säga, har man lika tur som vi så.. :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti