Återinföra 100-hästarsbegränsning??

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Vilken inställning har du? (Flera val möjliga)

• Antal röstningar
    0

Robz

Guest
Var precis ute några mil och spred välljud i Lödde o Kävlinge.... så här efter ett längre uppehåll insåg jag; Hellllvette vad hojen går! Sanslöst :yoparty :banana

...borde definitivt vara olagligt med så mycket pulver!
... i alla fall för alla snorisar under 35år som saknar omdöme... :D
Någon som håller med?

/Skall nog ut en runda till när jag tinat

Jo, det hördes ngt ylande idag. Kommer iofs inte ihåg när men det kan kvitta. Skönt lät det iaf! :tummenupp

Ps. Jag hänger INTE med ut Ds

Spred lite Välljud i Landskrona området, ser ut som skåne redan börjat säsongen.:D

lägger min röst på att robz ska åka fiddy el eu moppe..max..:krama :gnissla

inget värre och inget snabbare..:hihi

lägger min röst på att robz ska åka fiddy el eu moppe..max..:krama :gnissla
inget värre och inget snabbare..:hihi
Du.... igen... :mad:
Nå - kommer du ner någe i sommar? Hade varit kul o träffas :tummenupp
Du hade då fått se hur mycket Bogesund/Bulten vi har här ;)

(Våren har ju redan kommit... här iaf. Jag var i Tokholm i Torsdags - massa konstigt vitt skit o is på fjärden. Varför bor man där??)

Du.... igen... :mad:
Nå - kommer du ner någe i sommar? Hade varit kul o träffas :tummenupp
Du hade då fått se hur mycket Bogesund/Bulten vi har här ;)

(Våren har ju redan kommit... här iaf. Jag var i Tokholm i Torsdags - massa konstigt vitt skit o is på fjärden. Varför bor man där??)

hahahaha jag bor inte ens där så jag vet inte..:hihi :yoparty

men självklart kommer jag ner till sveriges potatisland..hojtar till när storheten börjar rulla neråt..:hihi

35år kanske e högt men 25år är ingen dum idé
Jag vill förbjuda Robz helt och hållet (sikket jävla sätt att skapa abstinens mitt i vintern) och sen tror jag max 100 hk är en bra idé för snorisar under 35. :hihi

Ska man dessutom vara lite allvarlig mitt i allt skämtade så tror jag risken finns att max 100 hk på alla hojar kan vara en lag inom några år. Miljö och trafiksäkerhet som som grund för detta.

Last edited:
Jag saknar en flervalspoll, jag vill förbjuda Robz helt och hållet (sikket jävla sätt att skapa abstinens mitt i vintern) och sen tror jag max 100 hk är en bra idé för snorisar under 35. :hihi

Ska man dessutom vara lite allvarlig mitt i allt skämtade så tror jag risken finns att max 100 hk på alla hojar kan vara en lag inom några år. Miljö och trafiksäkerhet som som grund för detta.

hade funkat för mej... klarar mej bra med mina 50-60hk :yoparty

Back