Sex ger cancer (för män)

bara skit snack!!! ja e frisk som fan och har inte levt i avhållsamhet:D och gammal har jag blvit me:banana så jag fortsätter ett tag till:tummenupp

Jag som trodde jag var safe.. sen såg jag att det även gällde onani :(

Tror en bättre tolkning av resultatet är att män som drabbats av prostatacancer har ett större behov av att förhärliga sitt svunna sexliv.

Tror en bättre tolkning av resultatet är att män som drabbats av prostatacancer har ett större behov av att förhärliga sitt svunna sexliv.
Precis, tex ökad testosteronhalt gör killar kåtare, och det är kanske hormonerna som orsakar cancern.
Jag tror att den där undersökningen är sponsrad av Vatikanen... :rolleyes:

De stod faktiskt (för män)
Så alla vi pojkar som hänger på SH klarar oss :yoparty

Fy fan, det kanske är bäst att jag börjar pensionsspara ändå...
Jag kan bli långlivad.

"Vad sysslar du med där inne, du har varit inlåst på muggen i nio timmar"
"Jag begår självmord"

Nått som gjorde mig nojjig däremot var dicoverys reklam i vilken dom säger att 1/7 dör i cancer. :skrämd

Sen kom jag på att majoriteten av de som dör i cancer säkert ändå är pensionärer sedan länge.. :hojraket :Rockbanan :död :yoparty

Trött man blir om allt jädra snack i tidningarna om vad som kan ge cancer. man kan ju snart inte göra något. Somsagt det är farligt o leva man kan ju dö.

Intressant är att det för ca ett år sedan stod i samma tidning att regelbundna utlösningar hos män hjälper till att förebygga prostatacancer...

Annan sponsor på undersökningen kanske?
/Danne

Äsch det är nog bara en torr gammal forskar gubbe som har kommit fram till den stuiden. Han är säkert bara avis för han inte har fått till de i sina dagar:hihi

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...