Eller är det så att SH.com används för underliggande personliga agendor? Den som inte får köpa till ett visst pris går ut och säger att priset på en viss båge är ett fantasipris. Alla häger på och killen/tjejen som skall sälja ser sig nödgad att sänka då den "allmänna" åsikten i en tråd gör gällande att priset är fel. (Naturligtvis förutsatt att säljaren finns här, men det kanske köparen vet.)
Sedan kan jag också undra vad du menar med "5 stenhårda sporthojsår". Vad tror du en SPORThoj är byggd för? Lite lugnt söndagskörande eller att ta den dit den hör hemma, dvs banan.
Jag måste få säga att sporthoj.com är ytterst marginaliserat, trots att de som "hänger här" kan få för sig att detta är det innersta navet inom hojåka.
Jag gör 10 st hojaffärer för egen del / år. Är inblandad i åtskilliga fler och aldrig har SH kommit upp. Inte från min sida heller iof.
Det vimlar av killar & tjejer där ute som inte har en ANING om vad som händer när man skenförsäkrar på Piteå-farmor. Är de lyckligare? Säkert.
Några personliga agendor skulle ha föga anslagskraft....lovar dig.
Sen svarar du ju på din egen fråga och bara bekräftar en helt normal handling, dvs köra halvt skiten ur en sporthoj.
Självklart i större utsträckning än Gs500.
"DE HÅLLER FÖR DET, DE ÄR BYGGDA FÖR DET"!
Nä, de är byggda för max prestanda kontra sin litervolym och kräver ju självklart mer i form av service osv.
Lättare o döda R1 med vanvård än sura pendlarradfyran med halva effekten, tunga vevaxlar och foder tjocka som eccosulor.
Vad jag tror en sporthoj är byggd för gick väl inte att missa? Stenhårda år?
Jag vet inte riktigt vad du menar men valde ändå att citera just dig för att få skriva min mening