Lelleträffen 2009!!!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Joda, har redan en stuga bokad for 6 pers. Blir vi fler hanger val Knullboxen oxa med. Det kommer saklart bli ett javla svineri och i ar ska vi minsann vinna den dar tavlingen :yoparty

Poolen ska saklart oxa med. Blubb blubb, imorrn ska jag dyka med haj (hoppas jag)
 

Bauen

72# Sladdar över allt med noll koll
Gick med
27 Jan 2006
Ort
Inom Vallgraven
Hoj
(Förra Ex:et R-1:a) Nu: Honda xr-650..
Joda, har redan en stuga bokad for 6 pers. Blir vi fler hanger val Knullboxen oxa med. Det kommer saklart bli ett javla svineri och i ar ska vi minsann vinna den dar tavlingen :yoparty

Poolen ska saklart oxa med. Blubb blubb, imorrn ska jag dyka med haj (hoppas jag)

Finns de plats för mig,, hakar jag på,,,,,:yoparty :yoparty
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Joda, har redan en stuga bokad for 6 pers. Blir vi fler hanger val Knullboxen oxa med. Det kommer saklart bli ett javla svineri och i ar ska vi minsann vinna den dar tavlingen :yoparty

Poolen ska saklart oxa med. Blubb blubb, imorrn ska jag dyka med haj (hoppas jag)

Ja men boxen och poolen e väll självklara eller? Har du stuga med havsutsikt? Jag menar måste ju gå att bada i poolen i solnedgången iår med ju.

Har jag gathoj e jag på:)

Gathoj behövs väll inte för att supa eller?
Skitmånga som åker dit utan hoj och bara krökar så haka på nu.

Finns de plats för mig,, hakar jag på,,,,,:yoparty :yoparty

Klart det finns plats. Är en camping på ett par tusen kvm så plats e nog minsta bekymret.
 
Last edited:

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Klart det blir en veckas Lelleträff iår igen :yoparty

Vi kommer att dela camp med TMCK och Eagle Riders så det kommer finnas ett grymt partytält dit alla är välkomna. Bara att leta efter vår grymma bil och flagga där det står Hojride MC :yoparty

Häggen... vi kommer ha samma camp som TMCK hade förra året :tummenupp
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Klart det blir en veckas Lelleträff iår igen :yoparty

Vi kommer att dela camp med TMCK och Eagle Riders så det kommer finnas ett grymt partytält dit alla är välkomna. Bara att leta efter vår grymma bil och flagga där det står Hojride MC :yoparty

Häggen... vi kommer ha samma camp som TMCK hade förra året :tummenupp

Låter kalas jue... får dra mig åt det hållet oftare iår då.
 

Lemmel

Den reser sig när jag gasar!
Gick med
17 Nov 2005
Ort
Kungälv
Hoj
KTM RC8R -11, Suzuki GR650 -83
Efter 2 år i tält så har man äntligen fått tag i en villavagn SJV40L! Ska bli så jävla gött :tummenupp Vi blir 5st från Götet som hojar dit... jag befinner mig någonstans inom den röda rektangeln liggandes i solen med en kall öl eller oxo e jag på ringen :rolleyes: VI SES :fyllisar
 

Bifogat

  • camping.jpg
    camping.jpg
    180.3 KB · Visningar: 123

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Har jag hunnit köpa en hoj (kommer hem i månad skiftet Maj/juni) så är jag med
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Har jag hunnit köpa en hoj (kommer hem i månad skiftet Maj/juni) så är jag med

hunnit?
du ska ju hem en vända emellan så det e bara undanflykter nu.... :arsele
köp en hoj nu så åker vi massa i sommar.

Låter som en bra idé :tummenupp

perfekt... då resten av gänget verkar splittras kanske vi råkar slå upp vårat tält vid er eller mark jävel.
 
Last edited:

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
Förklara för en oinvigd hur det är på denna omtalade träff. Öltält o marknad a'la festival? Hur är upplägget på bankörningen? Trångt? Vad betalar man för osv?

Tacksamt!
Danne
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Man åker dit, man super, man åker hem.
Vissa spenderar hela veckan på gotland ring men det har jag ingen aning om hur det funkar.
Träff avgiften innefattar: campingavg, tävlingsavgifter i alla tävlingar de anordnar, all underhållning på kvällarna e gratis ja massa sånt.
Ta ´med ett extra bakdäck till burnout tävlingen oavsett om den e på nätterna eller den officiella :p
 

Bauen

72# Sladdar över allt med noll koll
Gick med
27 Jan 2006
Ort
Inom Vallgraven
Hoj
(Förra Ex:et R-1:a) Nu: Honda xr-650..
Man åker dit, man super, man åker hem.
Vissa spenderar hela veckan på gotland ring men det har jag ingen aning om hur det funkar.
Träff avgiften innefattar: campingavg, tävlingsavgifter i alla tävlingar de anordnar, all underhållning på kvällarna e gratis ja massa sånt.
Ta ´med ett extra bakdäck till burnout tävlingen oavsett om den e på nätterna eller den officiella :p

F_n,,de kan bli förbaskat kul,,he he:yoparty :yoparty
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
perfekt... då resten av gänget verkar splittras kanske vi råkar slå upp vårat tält vid er eller mark jävel.

Ni är så välkomna till oss :tummenupp
Ju fler desto roligare får vi:yoparty

Man åker dit, man super, man åker hem.
Vissa spenderar hela veckan på gotland ring men det har jag ingen aning om hur det funkar.
Träff avgiften innefattar: campingavg, tävlingsavgifter i alla tävlingar de anordnar, all underhållning på kvällarna e gratis ja massa sånt.
Ta ´med ett extra bakdäck till burnout tävlingen oavsett om den e på nätterna eller den officiella :p

Du har så rätt så :)
Gotland Ring är öppet hela veckan och man anmäler sig och betalar på plats.
Förra året kostade det 900kr för en heldag och då hann du köra 6-8 heat vilket var grymt bra för man blir rätt mör :) Har för mig att det startar kl 10:00 och då är det den lugna gruppen som ger sig ut men det kan nog variera sig.
Är jag frisk (så frisk jag kan bli) så kommer jag satsa på att lägga måndagen och/eller tisdagen på banan... sen är det party för hela slanten :yoparty
 
Last edited:

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Ort
Kungälv
Hoj
VTR1000F Firestorm
Välhängd MC kommer givetvis finnas i bruna byn hela veckan. Blir nog lite bana för mig i år också. Kalle, Danne, Anders och jag kommer samt ett helt gäng till.

Man kan säga att vi har förökat oss under vintern...
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top