Bilderna från Osloresan..... Rated R

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Fastän jag inte fått alla bilder än så lade jag upp de som jag fått.....

http://www.radicalriders.net/
Foto
Osloresa 081128-30 Blandade fotografer

807 bilder .......

Filmen är gå G ......

0044.jpg

"Jag vågar .... vågar du?"

"We are the kings of Nooooorwaaay"

Ojojoj vilka fina bilder. :tummenupp Minnen kommer tillbaka nu.:D Så jäkla kul vi hade där. Massa galna upptåg. Härligt folk...:yoparty

Gjutna bilder :hihi :rofl :hihi

Ojojoj vilka fina bilder. :tummenupp Minnen kommer tillbaka nu.:D Så jäkla kul vi hade där. Massa galna upptåg. Härligt folk...:yoparty

Vårat lilla foto krig som jag erkänner att jag förlorade stort ;) du trycker snabbast i vilda västern eller iallafall på oslobåten :tummenupp

Tycker det är illa städade bilder. Men men. Ingen har anklagat er för att kunna festa till ordentligt heller :tungan

Nä inte så mycket action.. Vi är inte lika rutinerade som dig, det blev att hoppa hage istället! :gnissla

Coolt.. Pappa kunde ha visat men ville inte. Mina mooves är mina och ingen för kopiera dom förrän patenten gått igenom... Sen stämmer jag er... MUHAHAHA

Ser ut som en ball fest... och det blir inte fest förrän K näckar... Dessutom ser han bra bekväm ut i bikini... :rolleyes:

Coolt.. Pappa kunde ha visat men ville inte. Mina mooves är mina och ingen för kopiera dom förrän patenten gått igenom... Sen stämmer jag er... MUHAHAHA

Ser ut som en ball fest... och det blir inte fest förrän K näckar... Dessutom ser han bra bekväm ut i bikini... :rolleyes:

K näckade både fredag och lördag.. Så nog var det fest alltid! :D

Du somnar ju bara i min sons säng i fosterställning .... Dina meriter är ju inte så mycket att hurra för ...... muhahahahahahahahah:arsele
K näckade både fredag och lördag.. Så nog var det fest alltid! :D

True dat!:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey