Grevens bandagar i Spanien 2009

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Greven som är dålig på att skriva själv vill få ut sina bandagar.

Ett par sköna körningar t.ex på EM-finalbanan Albacete. Om du vill köra i Cartagena 16-20 Mars samtidigt så lägger du till 3500:-!


Priserna inkluderar transport för hojen, bandagarna på plats, samt en plats för hojen i "säkert" förvar hos Greven.

Körde själv så här det här året och det är mycket skönt att lasta av hojarna hos Greven, sedan ta flyget ner och vara utvilad och redo att gasa.
 
Last edited:

team toker

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Aug 2007
Ort
på landet långt i söder
Hoj
alldeles för många
lite sugen oxå på almeria ska bara försöka få ett grep om totalkostnaden. hur gjorde du var det flyg till malaga o sen hyrbil ? vart boede du. tyvär är det inte så smidigt att lämna hojen hos greven ca 35-40 mil ditt x 4
 

*Svensken*

www.potatoesmc.com
Gick med
20 Aug 2003
Ort
South Valley Huddinge
Hoj
Aprilia RSV4 Factory Aprc 2011 + Aprilia sportcity 125
På vilken av dom? Jag funderar själv på att åka på Almeria. Har varit på Cartagena 2 gånger nu. Dags och testa annat. Har jag tid och råd vill jag även testa Valencia och Barcelona OXÅ! :D Vore så ballt att köra på riktiga banor!

Cartagena och Albacete...

Skulle vilja åka på alla men sedelpressen har varit lite överhettad sen jag började med det här så.....
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
lite sugen oxå på almeria ska bara försöka få ett grep om totalkostnaden. hur gjorde du var det flyg till malaga o sen hyrbil ? vart boede du. tyvär är det inte så smidigt att lämna hojen hos greven ca 35-40 mil ditt x 4
jepp, flyga dit, hyrbil och hotell.

jag har längre än dig till greven så.. jepp. Du får ju räkna med den kostnden oxå. För min del så blir det 40 x 4 = 120 mil. Men man får se till att försöka dela kostnaden med någon annan som ska dit.
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
hade ju vart skoj, men OJ vilka priser :näsblod
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
hade ju vart skoj, men OJ vilka priser :näsblod
Räkna på att själv ta bilen ner och dess omkostnader så är det inte så farligt. Bandagen i sig ingår oxå för priset.

Min senaste resa där jag körde ner gick på 14000 kr i soppa, båt, bro och tullavgifter.
 

Oopsjoppe

#28 R600
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Västerås
Hoj
ZX6R -07 banhoj
almeria och cartagena är roliga banor! hoppas ni får skoj, tyvärr har man börjat gå i skolan och saknar inkomst, helt kört att åka och försängsträningar buhuhu ledsen
 

Mc känsla

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
2011, Honda, CBR 1000rr
Har lägenhet 6 mil ifrån banan om det är någon som ska köra finns det rum ledigt. Typ 1500 kr för en vecka "är man fler blir det billigare"
Ska själv försöka boka med greven "om inte fullt" dvs
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Har lägenhet 6 mil ifrån banan om det är någon som ska köra finns det rum ledigt. Typ 1500 kr för en vecka "är man fler blir det billigare"
Ska själv försöka boka med greven "om inte fullt" dvs

6 mil från vilken bana? Det kan ju vara intressant.

Jag och Eskilsson ska också med till Catagena och Albacete.

Vill såklart köra ALLT men det var ju det där med sedelpressen som går lite trögt...

Förutom 16000 kr till greven är det ju lite annat.
Som typ däck, räknar man ett nytt set per dag för 2500 x 7 = 17500 kr
Flyg ca 2500 kr
hotell ca 500 kr/natt x kanske 9 nätter = 4500 kr
Ökade matkostnader, äta måste man ju hemma med men det blir dyrare där nere, kanske en tusenlapp på en vecka.
Bensin till hojen, 500 kr/dag = 3500 kr
Hyrbil och drivmedel, beror mycket på hur många man kan dela med men kanske 1000-2000 kr om man är 3 pers.

Sen är det ju såklart helt förbjudet att köra omkull för då kan det bli både dyrt och jobbigt.

Nån som orkar summera =) Jag vill helst inte...
 

Mc känsla

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
2011, Honda, CBR 1000rr
Cartagena 6mil på gps Albarte ca 8 Lägenheten är i Torreveja med allt av permanent boende krävs. Vet inte om man ska hyra bil där el köra ner? 240mil enkel väg är lång men klart billigare om man kör i grupp på fyra.
Det kostar och ligga på topp samt perfekt om man ska få upp tempot till premiären.
 

Mc känsla

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
2011, Honda, CBR 1000rr
Nu är det klart att man fick en plats på Cartagena samt Albecete med Greven.
Har som nämt en lägenhet i Spanien 6 mil ifrån Cartagena samt 20 ifrån Albecete. Om det är någon som vill hyra samt bo i samma lägenhet med allt tillbehör för 1500 kr för en vecka så sänd ett mail.
 
Nyheter
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Top