36 bast.....

Att gå på en fyllebåt och supa sig full och Kn*lla med en full tjej :3freak

Nej tack! :fakta

Last edited:
Aggresivt manlig :lol

Han är en kvinna såklart! Enda vettiga förklaringen.
Till o med fulolle får komma till ibland, fast det kanske beror på att han helt saknar empati :rofl

Idag var jag riktigt aggresiv och därmed jättemanlig :banana
Fightades i 5 timmar och mår som en mosad myra just nu så man får säkert komma till snart om man kollar hans sätt att resonera på. Ja det får jag säkert...

Vilken stjärna, undrar hur han ser ut? :rolleyes:

det tog ju några år för han att komma på det, bara kolla hur många tjejer Juha vajakkala(stavning) mfl. får

"enligt min erfarenhet så är omtänksamhet och empati inga vinnande egenskaper om man vill få en kvinna att släppa en inpå livet."

Ja undrar vad det är för Playboybunnies han Juha verkligen får sätta.

det tog ju några år för han att komma på det, bara kolla hur många tjejer Juha vajakkala(stavning) mfl. får

"enligt min erfarenhet så är omtänksamhet och empati inga vinnande egenskaper om man vill få en kvinna att släppa en inpå livet."

Det verkar ju vara något som tynger hans sinne ganska hårt, även om han inte vill få det att verka så....

Vaffa ere för märla? Karln föraktar de klassiskt manliga dragen (enligt honom själv). O inte ens den där terapikärringen (psykologen) kan tala om för honom att en grundförutsättning som man inte kan förringa är att män väntas ta för sig o "ta en kvinna" inte stå o glo i hörnet o va panelhöna!

Det läser man ju mella raderna att han e diRireckT.. Den där människan kommer fylla sina dagar med evigt runkande o prinicper o regler för sig själv....

O ja justja..faan va bra man e själv! Jag tror mamma skulle va stolt över mig om hon visste att jag skrivit detta :D

till er andra.. hej o hå båga på!

/J

Vaffa ere för märla? Karln föraktar de klassiskt manliga dragen (enligt honom själv). O inte ens den där terapikärringen (psykologen) kan tala om för honom att en grundförutsättning som man inte kan förringa är att män väntas ta för sig o "ta en kvinna" inte stå o glo i hörnet o va panelhöna!

Det läser man ju mella raderna att han e diRireckT.. Den där människan kommer fylla sina dagar med evigt runkande o prinicper o regler för sig själv....

O ja justja..faan va bra man e själv! Jag tror mamma skulle va stolt över mig om hon visste att jag skrivit detta :D

till er andra.. hej o hå båga på!

/J

u got a point. när man vill o tar för sig får man har jag lärt mig.

ibland är omtänksamhet och empati faktiskt det vinnande konceptet. Men som regel inte.

Solklart har killen lört fast i en negativ spiral, får inget napp känner sig usel försöker igen men hela han utstrålar looser och tjejen han försöker på vill ju ha en alfahanne liksom alla andra brudar så hon drar och killen känner sig ännu sämre.

Jag kan tänka mig att skulle man ta ut killen och och köpa honom en callgirl utan att han vet det så skulle han helgen därpå kunna ragga upp en tjej och scora helt på egen hand bara för att han helt plötsligt inte längre känner sig som en looser längre.

Vi vet det nog alla(män) att när man är in the flow kan man ragga upp en tjej varje helg men när man hamnar off så kan det helt plötsligt gå månader utan att man lyckas

En vild gissning är att han aldrig har varit kär i någon, eller att någon har varit kär i honom, dvs inga förhållanden heller på 35 år :va Jag tror inte att enbart själva sexandet är hans största problem... :rolleyes:

Alla kvinnor vill inte ha den aggressiva mannen som bara tar för sig och inte tar ngn hänsyn eller visar empati.

En man som berör på riktigt, tar för sig och visar att han är intresserad, men empati och hänsyn är otroligt viktigt. (Nu tycker jag att kvinnor oxå ska ta för sig och inte vara så mesiga eller old school.)
Hur kul/skönt är det att ha sex med ngn som inte tar hänsyn till ens behov och lustar? Ngn som bara tänker på sig själv? Det bästa jag vet med att ha sex med en man är ju att man får ngn man bryr sig om och tycker om att njuta av den behandling man ger dem. Sex ska beröra alla sinnen.

Tillfälligt sex går fettbort, helt meningslöst och värdelöst.

Det är självklart tragiskt att denna man inte fått ta del av ngt som är så otroligt härligt och vackert.

Den som väntar på något gott...får vänta för jävla länge.
Den går mycket fortare om man tar!

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard