ett must för Ducati ägare!

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Toyota Tundra/Ducati Transporter :tummenupp
http://www.autoblog.com/2008/11/04/sema-2008-toyotas-truck-trio-is-3x-cooler-than-modded-venzas/

15_ducati_tacoma.jpg

16_ducati_tacoma.jpg

05_ducati_tacoma.jpg

flera bilder: http://www.autoblog.com/photos/sema-2008-toyota-tundra-ducati-transporter/

Något man kommer kunna köpa som vanlig dödlig? Och isåfall, var beställer jag?

Vill ha!!!!!:tungan
Särskilt om man får med Desmosedici:n...

Blev lite förvånad när jag tog en snabbtitt på första bilden
"Har dom börjat göra bilar nu också...?... Ahaa... Toyota..."

Annars, sweet. Jag kan ta en.

Jag hade köpt den med en gång, tyvärr så hade det inte passat med mitt nickname.....

(säg nu inte att det går att byta nick, då måste jag köpa biljäveln!)

Hur mycket kostar kärran? Får man rasselhojen på köpet?

Vad fan! Jag trodde att du menade julmust! :mad:
Eller varför inte påskmust!

Jag skulle av praktiska skäl ha en sån här istället. En Fiat Ducato till Ducati.
102.jpg

Följelastbil för landsvägen, medan andra märken först behöver ha följelastbil om de ger sig på Dakar-rallyt... ? :hihi

(Klart som fan jag bara är avis!)

Följelastbil för landsvägen, medan andra märken först behöver ha följelastbil om de ger sig på Dakar-rallyt... ? :hihi

(Klart som fan jag bara är avis!)

Vad tror du jag sa till min bror när dom började sälja Harley Davidson-caddy'n

Vafan, enda märket som har egendesignade bärgningsbilar!
Det föll dock på att det inte fanns bakgavellyftar som klarade mer än ett halvt ton.
Skåpet är till för att köra hem köpescrom och fransigt läder en gång i månaden. :D

Jörgen är lite mer diskret, han kör Merca-kombi, men det är mest för att han är rädd att skrapa det ömtåliga taiwancromet på Screamin-eagle partsen...

Skåpet är till för att köra hem köpescrom och fransigt läder en gång i månaden. :D

Följ aldrig med en HD-fanatiker från UK in i en större HD-affär i USA! :mattias

Man får ryggskott...

Jag vill ha både kärran och hojen. Men jag har ju önskat mig medelhavsklimat till Svealand i ett par år nu utan att det händer något.. :mad:

Vad tror du jag sa till min bror när dom började sälja Harley Davidson-caddy'n

Vafan, enda märket som har egendesignade bärgningsbilar!
Det föll dock på att det inte fanns bakgavellyftar som klarade mer än ett halvt ton.

Jörgen är lite mer diskret, han kör Merca-kombi, men det är mest för att han är rädd att skrapa det ömtåliga taiwancromet på Screamin-eagle partsen...

Jo så är det, Fiat och Toya duger till en ducke.:nicka
Men ska man släpa på ett riktigt amerikansk järn så måste man ha kruppstål :fakta

Herrrrgårdsvagn heter det föresten! :fakta

Jag vill ha både kärran och hojen. Men jag har ju önskat mig medelhavsklimat till Svealand i ett par år nu utan att det händer något.. :mad:

Vet vad du menar, den här påstådda växthuseffekten jobbar förjävla långsamt :va

Klart att man ska ha en rullande verkstad till den hojen :D
Annars gå den väl endast 2 varv på en bana. :D

Jävlar vilken vinkel på rampen, med den behövs nog ett gäng för att langa upp hojen på flaket :D

Tänkte oxå på det först, men framhjulet sitter i nån hållare så de har nog lyxat till det med vinsch.

Back