Bilder Falkenberg SM/SO 080921

Hej hopp!

Vilken kanonhelg! :tummenupp

Enklast att samla alla länkar på bilder över helgen på samma ställe så I hope you don´t minde!?

Jag kommer efter hand lägga upp mina bilder till beskådning här:
http://photono.zenfolio.com/f753061717

OBS! Ny URL sedan 2008-10-09

Fn. ligger 650st. uppe men det kommer fler succesivt (har närmare 2300 bilder att sortera/slänga/fippla med så ha tålamod!). :D

Uppdaterad 2008-09-29 Kl. 13:20

Senaste uppdateringarna:
Tävling Bike Team Chellenge (Inga fler bilder läggs upp)
250 GP Race (Inga fler bilder läggs upp)
250 GP Kval (Inga fler bilder läggs upp)
125 GP Race (Inga fler bilder läggs upp)
125 GP Kval (Inga fler bilder läggs upp)
125Jr Race (Inga fler bilder läggs upp, sorry endast ett fåtal bilder :huvet )
125Jr Kval (Inga fler bilder läggs upp)
NSB Race (Inga fler bilder läggs upp)
NSB Kval (Inga fler bilder läggs upp)
SST600 Race (Inga fler bilder läggs upp)
SST600 Kval (Inga fler bilder läggs upp)
R1000 Race (Inga fler bilder läggs upp)
R1000 Kval (Inga fler bilder läggs upp)
R600 Race (Inga fler bilder läggs upp)
R600 Kval (Inga fler bilder läggs upp)

Mvh!
// Niklas

Last edited:
Hej hopp!
Vilken kanonhelg! :tummenupp
Kan bara hålla med.

Enklast att samla alla länkar på bilder över helgen på samma ställe så I hope you don´t minde!?
återigen, kan bara hålla med. Självklart bäst att ha alla bilder i en och samma tråd.

Jag kommer efter hand lägga upp mina bilder till beskådning här:
http://niklasostergren.zenfolio.com/f753061717

Fn. ligger endast 10st. uppe men det kommer succesivt (har närmare 2300 bilder att sortera/slänga/fippla med så ha tålamod!). :D

Mvh!
// Niklas

Hehe, 2300!!
Jag tyckte min 500 var jobbiga.

Hehe, 2300!!
Jag tyckte min 500 var jobbiga.

Fotar i RAW-format så varje fil är mellan 12-15Mb så det tar en stund att ladda in i datorn och viss enklare redigering sker med var och varannan bild som läggs upp så därför tar det lite tid. Men va f...n nått skall man väl ha att göra på lediga stunder! :D

Nu är det natti, natti!
Mvh!
// Niklas

Galleriet med bilder (se post. #2 i denna tråd) uppdateras löpande.

// Niklas

Vad hände med dig på racet? Du kom i en jävla sula precis framför mig o rätt ut i spenaten?

Jag kan bara säga att jag är riktigt glad att jag lever och att jag inte tog dig med mig.

Bromsade som vanligt efter rakan sent men inte så jag gick ikapp.

Drog sedan hela baksudan upp till bromsningen där bromsgreppet gick hela vägen in till handtaget. Pumpade igen och det gick in i handtaget igen. Insåg att jag har fan inga bromsar. Hade bra varv på 5ans växel vet inte hur fort det går men det går över 200 km i alla fall. La ner för allt jag hade och försökte ta kurvan men klarade inte hålla spåret. Försökte räta upp när jag gick ut i gruset men det lyckades inte.

Visade sig att luftningsnippeln inte var kvar på bromsoket. Har inte rört denna sedan jag byggde iordning hojen och har kört ca 15 körpass utan några som helst bromsproblem.

Var tur för mig att det var i den kurvan och inte efter rakan som det inträffade.

Hojen klarade sig jättebra bara ljuddämparen som blev platt som en pankaka och lite spräckta kåpor.

Hojen sattes ihop på en timme för att Morgan #19 i superstock skulle köra den då han motor lagt av. Han kom 3 varv sedan gick motorn sönder.

Något säger mig att det inte finns en Gud.

Om du kör alla varven på ett race är det nog större chans att du hamnar på bild. :) :tungan

Glöm inte att pumpa upp tryck i bromsen innan du är ute och kör nästa gång. jag behöver ha någon att träna garagevändningar runt på erfen nästa sesong :pannkyss :arsele :pannkyss :arsele :pannkyss :tuttar

Last edited:
För att inte tala om Oskar, vilken gringubbe det kommer att vara redan vid 35.

Nu fattar jag inte jag är ju för fan alltid glad!

Till och med lite i går kväll. Jag fick i alla fall en yamaha keps :tummenupp

Yamaha är jävla bra motorn höll ju faktiskt nästan 160 mil :huvet

Edit : Det är ju i o f s sjukt lång tid kvar tills jag är 35 då kanske jag har insett att allt är hopplöst och även jag blir gammal och grinig.

Last edited:
Jag kan bara säga att jag är riktigt glad att jag lever och att jag inte tog dig med mig.

Bromsade som vanligt efter rakan sent men inte så jag gick ikapp.

Drog sedan hela baksudan upp till bromsningen där bromsgreppet gick hela vägen in till handtaget. Pumpade igen och det gick in i handtaget igen. Insåg att jag har fan inga bromsar. Hade bra varv på 5ans växel vet inte hur fort det går men det går över 200 km i alla fall. La ner för allt jag hade och försökte ta kurvan men klarade inte hålla spåret. Försökte räta upp när jag gick ut i gruset men det lyckades inte.

Visade sig att luftningsnippeln inte var kvar på bromsoket. Har inte rört denna sedan jag byggde iordning hojen och har kört ca 15 körpass utan några som helst bromsproblem.

Var tur för mig att det var i den kurvan och inte efter rakan som det inträffade.

Hojen klarade sig jättebra bara ljuddämparen som blev platt som en pankaka och lite spräckta kåpor.

Hojen sattes ihop på en timme för att Morgan #19 i superstock skulle köra den då han motor lagt av. Han kom 3 varv sedan gick motorn sönder.

Något säger mig att det inte finns en Gud.
Ohh sheit, tur att du inte tog med mig på vägen ut iaf inte spännande o bli torpederad där direkt. :näsblod Tänkte att den ingångshastigheten hade t o m Rossi blivit avundsjuk på. Illa att den gick sönder sen helt sen :död

hur detta kunde gå bra förstår jag fortfarande inte....

Bifogat

• hur.JPG
    hur.JPG
    203.5 KB · Visningar: 190
Back