Bilder tuvängen 20080823

cEf

Den som bäddar får ligga!
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Delvis gul å en StorTwin
Lägger upp några bilder från Tuvängen.

Finns lite mer, tog nog 500 bilder.
Bilderna nu är direkt från kameran, ska photoshoppa några som jag tror blev bra.
Gnutten var på plats också, han kommer med flera bilder senare

Länk här

>>Eric

Last edited:
Photoshoppa .. varfördå Erik? Gick ju skitbra det där .. personligen gillar jag
den här skarpt .. ser utt att vara historiens bästa spår i hårnålen .. ser helt off ut .. :tummenupp

Bra jobbat :tummenupp

Photoshoppa .. varfördå Erik? Gick ju skitbra det där .. personligen gillar jag
den här skarpt .. ser utt att vara historiens bästa spår i hårnålen .. ser helt off ut .. :tummenupp

Bra jobbat :tummenupp

Tackar tackar allihopa

Spårvalet ser helt konstigt ut, men han kom igenom snyggt och prydligt, tror nog att det blir skumt pga av teleobjektivet.

Var var du föressten, Jag och Gnutten hade fullt upp, o en massa brudar hade vi där också, "fotogroupies" :D

>>Eric

Barnkalas ... hela huset fullt med tjocka släkten .. mötte några som inte fick plats att köra (inklusive brorsan) när jag var på returen med lite prylar.

Vissa dagar mår man mycket bättre av att ägna sig åt att fixa hemma istället för att åka hoj eller fotografera .... tydligen :rolleyes:

Btw så är rollen som fotogroupie extremt underskattad .. är inte många cheyer som känner till det :tuttar :rolleyes:

Tack för bilderna på min blysläde. Har en känsla av att garaget kommer att inhysa en lite sportigare cykel till nästa säsong då min custom börjar kännas väldigt sävlig och trög. Man skulle ha en hoj för varje tillfälle.

Hepp

Mmhmmm... Det var alltså därför Gnutten var så angelägen om att åka dit.

Ha ha ha du vet man vill ju ha lite fritid kvar så vill inte släppa till för nr2! :D
Har inte riktigt fixat alla bilder men det kommer i senare ikväll!

Schnygga bilder :tummenupp
Gillade när det var tagna från nya vinklar det gav en annan fartkänsla än i de vanliga kurvorna.
//Heli

Så ja nu kanske det blev några bilder, mörbultad & fullt med rivmärken ja vad ska man säga Cef & jag hade fullt upp med att hålla groupies på avstånd för vi måste ju kunna fota också! :D

Jobbigt ljus i just högeböjen efter rakan gjorde att en del bilder blev skit men men 1:a ggn jag fotar på tuvängen så det får bli som det blev så hoppas på bättre nästa gång!

EDIT: Resten ligger här helt oredigerade både bra & dåliga så det är bara att leta upp era/er bild & ladda ner då bilderna inte blev så bra som jag hoppats!
Obs ca 670st
http://tlphoto.zenfolio.com/p956154287/

Några bilder har jag tagit bort där regnumret visas orkade inte redigera men PM om ni vill ha just på er hoj. Det är på en ktm640, ktm motard, ducati rosa/röd, röd/svart m gult kåpglas, husaberg, superduke samt en stor bmw cruiser alla i varierande kvalite men föröker kolla efter den bästa!

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    230.2 KB · Visningar: 52
  • 2.jpg
    2.jpg
    225.3 KB · Visningar: 53
  • 3.jpg
    3.jpg
    233.1 KB · Visningar: 48
  • 4.jpg
    4.jpg
    232.6 KB · Visningar: 58
  • 5.jpg
    5.jpg
    224.2 KB · Visningar: 52
Last edited:
Skitbra cEf, jag laborerade lite väl mkt med olika tider men får skärpa mig till nästa gång. Blir ju riktigt bra när du stod & fotade ner i högerböjen!

Skitbra cEf, jag laborerade lite väl mkt med olika tider men får skärpa mig till nästa gång. Blir ju riktigt bra när du stod & fotade ner i högerböjen!

Tack Gnutten för morgonens asgarv med en bild på mig..... precis innan jag ska rätta till det nya skinnstället.
Ser riktigt tokigt ut.... tack :D :D :D
//Heli

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka