kiwimaddog
Är huvvet dumt får kroppen lida....
Min älskade sunkR6'a blev stulen utanför mitt fönster inatt av två äckliga män. Vaknade av att jag hörde röster och oväsen utanför. Trodde först det var byggjobbare o blev irriterad. När jag vaknat till insåg jag att klockan inte ens var fyra o blev misstänksam. hör en bil starta o dra iväg o hinner precis se min röd/vita ligga på brutalt slängd på ett flak innan den far iväg ur mitt synfält genom fönstret. Ringer polisen som inget vill göra eftersom brottet redan är begått.
Hursom, ser nån en Röd/vit R6a med R7dekaler, Reg# JJL-296, så ring polisen eller mig på 073-7057574. Toppkåpan och sidokåpan på höger sida sitter ej ihop, bakramen aningen snéd, Kraschpuckar, bakflyttade fotpinnar. Torde väl vara nog för att känna igen den om den skulle dyka upp på gatorna.
Hursom, ser nån en Röd/vit R6a med R7dekaler, Reg# JJL-296, så ring polisen eller mig på 073-7057574. Toppkåpan och sidokåpan på höger sida sitter ej ihop, bakramen aningen snéd, Kraschpuckar, bakflyttade fotpinnar. Torde väl vara nog för att känna igen den om den skulle dyka upp på gatorna.