Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det som händer på fredag? Typ broms- och kurvkurs eller är det vanlig bandag?
Fan jag borde ha gått med smc för länge sedan. Skulle vilja göra denna kursen!
Gå med idag, det gjorde jag; gratis resten av 2008.![]()
Snabbt gick det: fick mailkontakt med en vänlig själ på SMC och hon gav mig mitt medlemsnummer direCkt. Anmälde mig som reserv på lördag men det blir nog svårt att slinka med då det var 5 före eller så...![]()
Funderar dock på att göra en liten nöjesutflykt nedåt Falkenberg på okända vägar, titta lite på raketerna och sedan leta sig hemåt framåt eftermiddagen.
Jag är långsam, försiktig och har aldrig varit där förut...men kanske vill ngn hänga på/åka före/göra sällskap?![]()
Tje, enligt Smhi så kommer det ju inte att regnaSå det är mycket väl möjligt att jag och en annan kompis ska ut och köra, kan mycket väl bli ner till Falkenberg
Hör av mig isåfall innan
![]()
Jag och en polare ska köra steg 3 på Lördag.
Bensin: Preem finns vid motorvägsavfarten där man svänger av. Vi ska stanna där och fylla upp på vägen till banan. Om du ska iväg och tanka finns risk att du missar ett körpass, är ca 6km till macken. I Juni var vi på steg 2 och då började soppalampan lysa framåt eftermiddagen, då hade vi iofs kört släp ner och hade dunkar med. Nu blir det till att hoppas att det räcker... Det gör det förhoppningsvis.
I ryggsäcken: Fukt och lite kex brukar det bjudas på, ta med extra om du vill. Vattenflaska är praktiskt.
Ljudkrav: Bör nog inte vara problem. Allmän rekommendation, särskilt om man är osäker på hur mycket det bullrar, är att slå av på gasen något precis i slutet på start/mål-rakan där mätningen sker.
Vädret verkar bli bra, kommer att bli en toppendag!
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |