Hur gult kan man pissa egentligen???? (Racerapport EM superstock 600 på Åsen –08)

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det var vid lunchtid på lördagen jag började tänka på det först… Jag pissade ju ingenting!!! :skrämd Hade juh börjat dagen på vanligt vis: Fyra muggar kaffe och en tre dagar gammal bulle. Detta brukar ju sätta fart på njurarna och ganska omgående resultera i en lång och fin urinering i Luffens finfina pisseränna. Men efter ett GÔTT första tidskval med grymma 1.09,5 (!!!!!!!!!!) så var det ju dags för den traditionsenliga lunchen: Kall gårdagspizza och tre muggar kaffe, och det var då jag kom på att: Jag har ju inte pissat idag!!!! :confused:
Eftersom andra tidskvalet var 14.40 så var det läge att skita INNAN det (ni vet hur det är!:fakta ) och när jag då satt där så var det med nöd och näppe jag kunde klämma fram några droppar!!! Hallå, ska det vara så här???? :va Fredagen hade varit GRYMT varm men jag tyckte att jag druckit mycket! Började ana att så icke varit fallet och startade hinka in; en liter sänktes snabbt och under dagen klämde jag i mig vatten så fort tillfälle gavs. Drog i mig mer än tre lite PLUS kaffe i vanlig (ca 10 muggar) dos. Visst var man HELT genomsur efter ett 35 minuters kval men ändå!!! Resultat: Kvällspratet med Luffens pisseränna resulterade i en ynklig liten konjaksfärgad skvätt!!! Hallå, ska det vara så här? Det har ju bara varit 30 grader + och vi har ju bara kört hoj i dryga timmen????
Söndagsförmiddagen kunde karakteriseras av en sak; intag av dryck!!!! Vatten och kaffe! MYCKET!!! Och strax innan racet, vid den obligatoriska innanracestråleniLuffenspisseränna (ni vet hur det är) så kunde jag belåtet konstatera att medicineringen givit resultat: En hygglig mängd gyllengula droppar letade sig snyggt mot avloppet.

SKÖNT, helgen var räddad!:tummenupp

Vadå? Racingen? Gick kanon!
1. Daskade in ett grymt personbästa med 1.09,5 (sänkning med 1,1 sek!!!!):yoparty
2. Startade som en furie och var lätt uppe på tio-tolvte plats in mot Trösen när det blev en av de största startkraschhögar jag någonsin sett. Fuck! Var tvungen att ta escapen så när det blev rödflagg så var jag glad för det!
3. Startade nästan som en furie i omstarten och tog flera stycken ner mot Trösen.:)
4. Rejsade bra och kunde slå tillbaka kraftfullt när först Ove Zelin och sedan Jonas Karlsson körde om. Bra!!! (Att sedan Jonas kunde kontra igen behöver jag inte nämna!):D
Vidare skulle jag vilja tacka Martin för grymt mek med bussen när växelwiren gick av samt klockren mekanikerinsats EXAKT när den behövdes!:tummenupp
Dessutom vill jag ge beröm till mina grymma paraplykillar (Far o son) som jag tyvärr inte vet vad ni heter! Trogna supportrar gillar jag!:tummenupp
Conti-svålarna som funkar SÅ bra!!!:tummenupp
Funktionärer och arrangörer: Gôtt jobbat!:tummenupp
Alla andra som säger snälla saker; Tack!:tummenupp

Last edited:
Pissade så gott som brunt nyss....lär nog hänga ihop med att jag spydde som en kalv igår o pimplat cola o proviva sen dess

Eftersom du redan hade tretton mekaniker med hejaklack så fick du klara dig utan mig denna helg, som plåster på såren får du ett par stilbilder på klassisk RR.

Bifogat

• mozz1.JPG
    mozz1.JPG
    75.8 KB · Visningar: 164
  • mozz2.JPG
    mozz2.JPG
    72.3 KB · Visningar: 195
Va!? Var e din rosaprickiga hjälm? Å nytt ställ... vad har hänt!?

:D

Va!? Var e din rosaprickiga hjälm? Å nytt ställ... vad har hänt!?

:D

När importören av Nitro-hjälmar och Held-ställ KASTAR saker efter en och BER att "Du kan väl testa de här grejorna så produktutvecklingsavdelningen får lite input" så får man ju ställa upp...:D (Tyvärr hade de ingen helsvart hjälm:( )
Bra grejor förresten:tummenupp

När importören av Nitro-hjälmar och Held-ställ KASTAR saker efter en och BER att "Du kan väl testa de här grejorna så produktutvecklingsavdelningen får lite input" så får man ju ställa upp...:D (Tyvärr hade de ingen helsvart hjälm:( )
Bra grejor förresten:tummenupp

Men va fan mossberg!!?!? Vem är det på bilderna?? Ser bra ut :tummenupp Men rosa elefanten?? Vill också ha en ny elefant :)

Du är inte riktigt frisk :D Men du kör riktigt bra

Bifogat

• DSC00490.JPG
    DSC00490.JPG
    140.9 KB · Visningar: 267
Förr var det ju ett stort problem inom RR, att man fick stenar i urinen och förträngningar. Minns att han Vesa hade stora problem.

En gång körde jag en illa vibrerande 2-takt i nästan 2 h i sträck, då kunde jag inte pissa överhuvudet taget på en timme eller mer. Samma för polaren.

Så, vad har ni för vattenkastningserfarenheter som kör 2-takt?

Last edited:
går på rätt segt diet nu och igår var det nästa neongrönt piss ...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph