magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det var vid lunchtid på lördagen jag började tänka på det först… Jag pissade ju ingenting!!!
Hade juh börjat dagen på vanligt vis: Fyra muggar kaffe och en tre dagar gammal bulle. Detta brukar ju sätta fart på njurarna och ganska omgående resultera i en lång och fin urinering i Luffens finfina pisseränna. Men efter ett GÔTT första tidskval med grymma 1.09,5 (!!!!!!!!!!) så var det ju dags för den traditionsenliga lunchen: Kall gårdagspizza och tre muggar kaffe, och det var då jag kom på att: Jag har ju inte pissat idag!!!!
Eftersom andra tidskvalet var 14.40 så var det läge att skita INNAN det (ni vet hur det är!
) och när jag då satt där så var det med nöd och näppe jag kunde klämma fram några droppar!!! Hallå, ska det vara så här????
Fredagen hade varit GRYMT varm men jag tyckte att jag druckit mycket! Började ana att så icke varit fallet och startade hinka in; en liter sänktes snabbt och under dagen klämde jag i mig vatten så fort tillfälle gavs. Drog i mig mer än tre lite PLUS kaffe i vanlig (ca 10 muggar) dos. Visst var man HELT genomsur efter ett 35 minuters kval men ändå!!! Resultat: Kvällspratet med Luffens pisseränna resulterade i en ynklig liten konjaksfärgad skvätt!!! Hallå, ska det vara så här? Det har ju bara varit 30 grader + och vi har ju bara kört hoj i dryga timmen????
Söndagsförmiddagen kunde karakteriseras av en sak; intag av dryck!!!! Vatten och kaffe! MYCKET!!! Och strax innan racet, vid den obligatoriska innanracestråleniLuffenspisseränna (ni vet hur det är) så kunde jag belåtet konstatera att medicineringen givit resultat: En hygglig mängd gyllengula droppar letade sig snyggt mot avloppet.
SKÖNT, helgen var räddad!
Vadå? Racingen? Gick kanon!
1. Daskade in ett grymt personbästa med 1.09,5 (sänkning med 1,1 sek!!!!)
2. Startade som en furie och var lätt uppe på tio-tolvte plats in mot Trösen när det blev en av de största startkraschhögar jag någonsin sett. Fuck! Var tvungen att ta escapen så när det blev rödflagg så var jag glad för det!
3. Startade nästan som en furie i omstarten och tog flera stycken ner mot Trösen.
4. Rejsade bra och kunde slå tillbaka kraftfullt när först Ove Zelin och sedan Jonas Karlsson körde om. Bra!!! (Att sedan Jonas kunde kontra igen behöver jag inte nämna!)
Vidare skulle jag vilja tacka Martin för grymt mek med bussen när växelwiren gick av samt klockren mekanikerinsats EXAKT när den behövdes!
Dessutom vill jag ge beröm till mina grymma paraplykillar (Far o son) som jag tyvärr inte vet vad ni heter! Trogna supportrar gillar jag!
Conti-svålarna som funkar SÅ bra!!!
Funktionärer och arrangörer: Gôtt jobbat!
Alla andra som säger snälla saker; Tack!

Eftersom andra tidskvalet var 14.40 så var det läge att skita INNAN det (ni vet hur det är!

Söndagsförmiddagen kunde karakteriseras av en sak; intag av dryck!!!! Vatten och kaffe! MYCKET!!! Och strax innan racet, vid den obligatoriska innanracestråleniLuffenspisseränna (ni vet hur det är) så kunde jag belåtet konstatera att medicineringen givit resultat: En hygglig mängd gyllengula droppar letade sig snyggt mot avloppet.
SKÖNT, helgen var räddad!

Vadå? Racingen? Gick kanon!
1. Daskade in ett grymt personbästa med 1.09,5 (sänkning med 1,1 sek!!!!)

2. Startade som en furie och var lätt uppe på tio-tolvte plats in mot Trösen när det blev en av de största startkraschhögar jag någonsin sett. Fuck! Var tvungen att ta escapen så när det blev rödflagg så var jag glad för det!
3. Startade nästan som en furie i omstarten och tog flera stycken ner mot Trösen.

4. Rejsade bra och kunde slå tillbaka kraftfullt när först Ove Zelin och sedan Jonas Karlsson körde om. Bra!!! (Att sedan Jonas kunde kontra igen behöver jag inte nämna!)

Vidare skulle jag vilja tacka Martin för grymt mek med bussen när växelwiren gick av samt klockren mekanikerinsats EXAKT när den behövdes!

Dessutom vill jag ge beröm till mina grymma paraplykillar (Far o son) som jag tyvärr inte vet vad ni heter! Trogna supportrar gillar jag!

Conti-svålarna som funkar SÅ bra!!!

Funktionärer och arrangörer: Gôtt jobbat!

Alla andra som säger snälla saker; Tack!

Last edited: