Dina bästa svordomar!?

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Ja...jag utgår från att det finns fler än mig som lixom gillar att svära. :wiggle

Så, vad har ni på lager som poppar upp, när ni bara måste få svära av er.

Mycket förbannat Mad:
"Förbannade jävla kukjävel" måste nödvändigtvis inte vara riktat mot just en sån.

Lätt irriterad Mad:
"Jävla idiotarsle" kan uttalas vid t.ex en trafiksitutaion.

Mad som är arg på någon:
"DRA åt HELVETE....DIG har jag ALDRIG GILLAT" men nää...det har jag faktiskt bara sagt på skoj. Så ond är jag inte. Men det är rätt så effektivt, för man får folk att lixom hajja till. :D

Mad i en allmänt irriterande situation:
"Förbannade jääävla skiiit"

Hur som helst....det är skönt att svära när man är upprörd.!!

//Madelene

f*tta i diverse former är nog det som kommer ur min käft...

Hrm...En hård morgon ?:pannkyss

Det beror på hur man ser det...klockan ringde 05:10 o då jag gick upp och sprang. Men det var helt frivilligt och inte särskilt hårt. :tungan

Och även om ni inte gillar att svära...så svär ni väl åtminstone vid nåt tillfälle... eller? :va

"Attans banan" är det värsta jag kommer på.

Svära? Moi? Jag är bättre uppfostrad än så!
Häng i WT-tråden istället för att besudla SH med erat ovårdade språk :mad:

Ne, men kuken ploppar ur munnen ibland (ne, inte så!). Fitta används rätt frekvänt även det.

"Knulla lik" tycker jag funkar bra. Ligger bra i munnen, chockerar och är lätt att göra varianter på som svordomar bör vara. "Knulla smutsiga lik", "Knulla utvecklingsstörda lik" etc etc. Ju argare man är desto mer kan man lägga till i frasen. Hett tips.

"Nöthuvud!" tycker jag är en fin svordom på en idiot.

Annars funkar bara att skrika "BULLE!", försöker ideligen minska mitt svordomsantal men det går sisådär så då försöker jag göra dom lite mindre otrevliga istället.

"Satans jävla fan" slinker ur mig ibland när jag är lite småarg..
Men annars, typ i trafiken så brukar det vara en salig kombo av alla möjliga, ofta innehållande "gåbbakräk":D
Annars så är det väll som KTM-R säger, allt han säger...
Svära? Moi? Jag är bättre uppfostrad än så!
Häng i WT-tråden istället för att besudla SH med erat ovårdade språk :mad:

Ne, men kuken ploppar ur munnen ibland (ne, inte så!). Fitta används rätt frekvänt även det.

EDIT: Vill man höra någon svära, tex för att få tips om nya:rolleyes: så fungerar det väääligt bra att låta lite irriterad i några meningar, och sedan säga:
"ähh, håll käft tösaslyna"
Reaktionerna blir tydliga och ofta våldsamma, iaf när man säger det till dem den är riktad till, flickor.
:rofl

Last edited:
Jävla Sosse !

En personlig favorit är den enkla men kärnfulla "dumjävel!"
I bekantskapskretsen förekommer även det allmänna kraftuttrycket "rövsmör" och den mer personliga förolämpningen "vanliga människa".

Personligen är jag lite för vokabulärt bevandrad för att alltför ofta använda samma svordommar i följd.
En favorit dock är:
"Vik hädan du liderliga stycke, ty ditt anlete är mig till motbjudelse och Eder närvaro inbjuder till spontan vomering."

en annan lite mer WT svordom som jag gillar (trafiksituation):
"Förbannade klimakteriekossa! Bedriv Er saktfärdighet annorstädes!"

Ruttet lik förekommer dock ganska ofta när jag är jete arj.

Edit: "Skåning!" är ett allvarligt skällsord bland oss värmlänningar. :fakta

Jag svär jävligt mycket.
"Som fan" och "jävla" "jävligt" förekommer i var och varannan mening om jag inte behärskar mig.

Om jag blir arg kommer ofta långa haranger som "fittjävlarskuksatanscpröv" och "knullarselsjävelskapshelvete".

Det är inte speciellt vackert med blida kvinnor som mig själv som svär, jag vet, och jag jobbar hårt på det.

Men...när ingen hör så......

Jag svär jävligt mycket.
"Som fan" och "jävla" "jävligt" förekommer i var och varannan mening om jag inte behärskar mig.

Om jag blir arg kommer ofta långa haranger som "fittjävlarskuksatanscpröv" och "knullarselsjävelskapshelvete".

Det är inte speciellt vackert med blida kvinnor som mig själv som svär, jag vet, och jag jobbar hårt på det.

:dummer

Inte så mycket till kraftuttryck kanske men tycker den är rätt bra: Cykla och vält

Jag gillar att direktöversätta svordomar från engelska. Du din knullande mammaknullare är bra en.

Jag svär jävligt mycket.

Bra där Duckie!!! :D

Och du har så rätt...det är inte särskilt vackert med svordommar...men dom känns bra!

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick