Hur ska man göra? :( Fy faan sånt ska inte hända

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
:gråta. Fick precis ett sånt samtal alla bävar för , en kompis uppe i Strömstad har kört ihjäl sig på hoj nu ikväll.. Polaren som ringde hade vart med. Åker upp imorn å pratar med han. Faan va jag hatar sånt här. :huvet :gråta Ska man sälja eller behålla hojen? Nu vill jag sälja... Vila i fred Magnus:gråta

Last edited:
Fan också, lite mycket sånt här nu.
Tyvärr så är det ju inte mycket man kan göra åt det, behåll nu hojen för man ska aldrig sluta av såna anledningar.
Men lider med dig broder...:pannkyss

Ne de e inte mycke man kan göra tyvärr. Han va alltid den som körde lugnast me. Får låta hojen stå ett litet tag så kommer nog kanske körsuget igen.

Beklagar sorgen. Min sambo tog min hoj till himlen för två veckor sedan, men jag tror inte att han hade velat att jag skulle sluta åka, o det tror jag inte att din kompis hade velat heller...

Men det kommer nog ta ett tag.
Känner med dig!
//Emma

Beklagar sorgen. Min sambo tog min hoj till himlen för två veckor sedan, men jag tror inte att han hade velat att jag skulle sluta åka, o det tror jag inte att din kompis hade velat heller...

Men det kommer nog ta ett tag.
Känner med dig!
//Emma

Finner inte ord. Beklagar sorgen. Kram

Alltid tråkigt att läsa om sådant här. Får i alla fall mej att inse att livet är något man måste vara rädd om.

Tony

Beklagar förlusten.:( Tungt. Tomt. Overkligt.
Försök stå ut..
Huruvida man ska sälja eller inte? Jag vet inte.Jag har funderat ett bra tag på det, och jag har inget bra svar att ge tyvärr.(Det kostar svin att ha hojen stående bara, men om inte motivationen eller glädjen längre infinner sig, så ..vad göra? hoppas kan man ju göra att man får lust att köra igen lika ofta som förr...)

Behåller nog hojen. Är ju trots allt de roligaste man gör. Men man får sig en kraftig tankeställare..

Tråkigt att höra ... :-( ... beklagar!!!

... hoppas du inte säljer nu ... vänta ett tag istället å se om du får upp suget igen!!!

Fan också då. Man blir lika illa berörd varje gång. Vet du hur det gick till?

Fan också då. Man blir lika illa berörd varje gång. Vet du hur det gick till?

Vi var vid olycksplatsen igår.. Han som körde framför hade sett att de vooblade för han sen vet vi inget mer. Riktigt konstiga spår efter däck å styre. Så han har antagligen blivit avkastad å gått i räcket. Vill inte gå in mer på skadorna han fått mer än att nacken var knäckt. Vill inte byta me kompisen som var med. Han har nog en del jobbiga bilder i huvudet. Han som avled han inte känna någon smärta som tur var iaf. Hojen var inte alls mycke skadad endast en backspegel lite på styret och repad sidokåpa, så han har haft maximal otur stackaren.

Back