tips på var man finner skickliga förare med sällskapsbehov..?

Pinuppa

Hopplös
Gick med
15 May 2008
Hoj
-
:hoppa

Hej!

Med risk att reta upp folk kommer här en chansning på goda tips för någon med "åka-med-vana", om var man kan finna förare som skulle uppskatta en sällskapsdam på hojen nån gång..
Snacka snylt.. hihi..

Kram alla och kör försiktigt!

//L.

Inte många med seriös "åka-vana" lär uppskatta en passagerare. Testa nån dejtingsajt eller knullkontakt. :D

Du kan ta tåget upp till Dalarna så ska du få åka med nästa gång, ok?
(om du väger mindre än 60kg och har egen skyddsutrustning)

Var inte orolig nu, lär nog damma till rejält i inkorgen, kan ta nån minut extra bara när alla ska skriva med en hand.

Hör av dig om du kommer upp till Stockholm..
Ligga?...ler

Är det inte bättre att du kommer in i Göteborgsdelen och ställer frågan där?

Det är måååånga killar med raketer mellan benen där...även vi med lite mindre mopeder :rolleyes:

Kolla med nån Göteborgsklubb tex WCX, om de finns kvar? "outlaw" klubbarna har oftast mer erfarna och snabba förare.
När jag var singel tyckte jag det var kul och skjutsa tjejjer som ville åka, så det finns säkert fler :)

goda tips för någon med "åka-med-vana"

Ho ho ho.. Gissar på att din inkorg redan är full, och din gästbok är full av "Ligga?"

:rofl :rock

Om inte, så har SH-folket tappat gnistan! Men som ngn sa, det dammar nog bara till snart! :D

... Kolla hennes profil...

:skrämd

Cheezus... Börjar nästan tro att det är ett flame ?? Reggad idag jue!

Last edited:
Ho ho ho.. Gissar på att din inkorg redan är full, och din gästbok är full av "Ligga?"

:rofl :rock

Om inte, så har SH-folket tappat gnistan! men som ngn sa, det dammar nog bara till snart!

Jojo..
Jag spelar väl på utseendet, men de som inte vill ha sällskap kan väl bara strunta i å svara..?
Som jag sa, menade faktiskt inte att reta upp någon, och har ett genuint hoj-intresse.
Full respekt för sidan här, men som sagt, man e ju dum om man inte framhäver.. hum.. sina "bästa sidor".. hihi..

Jag är erfaren och kan åka ganska fort. Förra säsongen vurpade jag 3 ggr, ingen gång än så länge i år :tummenupp

Jojo..
Jag spelar väl på utseendet, men de som inte vill ha sällskap kan väl bara strunta i å svara..?
Som jag sa, menade faktiskt inte att reta upp någon, och har ett genuint hoj-intresse.
Full respekt för sidan här, men som sagt, man e ju dum om man inte framhäver.. hum.. sina "bästa sidor".. hihi..

Oj oj nu blev jag lite sällskapssjuk!
Kan komma ner och skjutsa på lite.
Måste dock fråga frugan om lov först.

Är erfaren!

:näsblod

Back