Högsta betyg till S-Racing

• Thread starter Thread starter Skuggan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

Skuggan

Guest
Det är nämligen så att jag beställde stålomspunna bromsslangar till mitt fighterbygge och när jag monterar dom på hojen inser jag att dom är något för korta. Kontaktar då handlaren som utan problem beställer nya längre slangar av tillverkaren. Som kompensation för att mitt bygge blir lite försenat då dom nya slangarna måste tillverkas får jag även stålomspunnet till bakbromsen + att dom står för alla fraktostnader!
Jag beställde även en Undertail som jag efter ca 1 månad kom på att jag inte ville ha, inga problem att lämna tillbaka den!

Allt detta utan att det kostar en enda krona extra för mig! Det tycker jag är riktigt bra Service! Nu vill jag rekomendera alla att kolla på www.s-racing.se nästa gång ni skall handla delar!

Reklam eller inte, bra handlare förtjänar det! Swedie har godkänt detta för er som undrar..

Handlade också av sracing nyligen, slip-on som va rabatterat 33%, inte ett fel och jag hade det i hand 2dagar =) Låg fraktkostnad osv.

Kan bara instämma.

Skickade en mailföfrågan om priser (hur många sådana får ett mc-företag i vecka?) och de ringde tillbaka och hörde sig för att jag verkligen hade frågat om rätt saker då det jag frågat om inte passade på min hoj.

Fick bra service och hjälp och kommer definitivt att handla av dem. Riktigt bra service och kundvård.

Beställde även jag en hel del saker från dem för 3-4 veckor sedan.
Mycket trevliga per telefon. Har dock inte fått några saker ännu, men de kommer väl förhoppningsviss i veckan.

Vill bara instämma med föregående. Känner honom inte sedan tidigare men bor nu bara en knappt en mil från hans firma. Min första intryck var att han är mycket serviceminded, något jag tycker är värt att berömma då en del större företag skiter fullständigt i sådant. Fick låna nitverktyg gratis trots att jag ej handlat drivpaketet av honom. Var inte sista gången jag satt min fot där.

Har handlat massor av dem under åren. Bättre service kan man inte få.

Roligt att läsa nått bra om en hoj affär! :)

Tycker på senaste tiden har jag sett många trådar om folk som vatt missnöjda med olika affärer.

Både jag och mina polare har handlat av S-racing ett antal gånger och har alltid varit nöjda. Bra priser och bra kvalite på prylarna

Kan ju vara värt att länka denna tråd till någon på företaget så att de ser att deras arbete lönar sig.

handlade av s-racing förra året jättebra att göra med...

och gällande uttalanden om bikersneed så behöver jag inte kommentera för att visa vad jag tycker om dom..=) där har du nämligen också en firma med mycket bra service..

Kan absolut hålla med. Beställde en tailguard, som kom efter 3 veckor. Precis som dom lovade.
Beställde oxå en ny ruta som skulle vara mörktonad, men när jag fick den var den ljusare än vad jag trodde. "inga problem. Bara skicka tillbaka den, så fixar jag en ny som är mörkare". Sagt och gjort. 2 veckor senare kom en ny på posten.
Har även polare som beställt där ifrån, och jag kan bara säga att vi är supernöjda med deras service!

S-racing har hittils varit mycket bra att ha att göra med. Senast var det småpryttlar som kom i kuvert efter 3 arbetsdagar med inbetalningskort istf postförskott, inga probs. Underkåpor/lampskydd har varit kanon och har leverarats väl i tid.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken