Bmw vs Sporthojar

Waislo

Medlem
Gick med
29 Sep 2006
Hoj
1993 Yamaha XT 600
Har kanske vart uppe förut. bra klipp i bilen må ja säga..

[YOUTUBE-ID]9AeDrddSV5E[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]TYkxDBcHGqY[/YOUTUBE-ID]

Vad i helvete är det för bil ?????

Det är ju sjukt.....

350 är ju inget problem för en supra med 1000hk vilket är ganska vanligt när dem trimmar såna bilar :)

Nu är ju min Turkiska lite rostig, men det verkar, mycket riktigt, pratas om 1000 eller över. Skulle vara roligare att se hur den står sig i ett rödljusrace mot en Busa. Rullande är ju fusk.. ;)

Hur hade han rett ut 0-100? kanske inte så svårt att hänga av en hoj om man har i runda slängar 1000 hästar och börjar dra efter 150 km/h.

det är ju lite fjantigt att tävla med en råtrimmad bil och ett par nästan original hojjar. Fan man måste väl köra på lika villkår ?.. Fan typ som ghostriders turbo busa ? Då kanske det hade vart lite match.. Eller va bilen för grym ?

Det var en Supra, men satan vad den gick!

Men, 350km/h? Näe :3freak

Det är en E36, kolla inredningen.

det är ju lite fjantigt att tävla med en råtrimmad bil och ett par nästan original hojjar. Fan man måste väl köra på lika villkår ?.. Fan typ som ghostriders turbo busa ? Då kanske det hade vart lite match.. Eller va bilen för grym ?

Hur som helst så är det väl jävligt ballt när en bil har samma/bättre prestanda än en Hayabusa.

Last edited:
jaja absolut det håller jag med om, fan när däcken börja spinna så fort han trycker på pedalen i den farten är rätt sjukt ! så det håller jag med om !!

Eh, har vi sett samma filmer? :va
Han fick ju vrålspö av alla hojarna. Tog väl ca 20 sekunder efter roll-on innan han kom ikapp busan? I de hastigheterna så är det fan så mycket mer än 402 meter.
Eller var det en topphastighetstävling det var frågan om?

Det är en Bmw E36 med en Supramotor i....coolt som fan när en bil går så.. visst att den är trimmad men ändå:yoparty

Om vi nu vänder på resonemanget så ägde ja "strippen" på gotland under lelleträffen ifjol med min dåvarande r1100r äkta bmw80hk boxer2 ala gubbhoj ! körde ifrån allt på 50m,,va rätt kul!:arsele

Visst är det fjantit. Jag menar om du ska rejsa din Retta mot ett Mig29 så ska du ju inte ha turbo på. Det måste ju vara samma lika.

Kan det vara så att olika normer gäller för olika fordon?

Det är en E36, kolla inredningen.

Edit: Du har rätt. E36...

Last edited:
E man efter om man inte vet va en e36:a är för nåt?
ps håller me om lanstinget. ds

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!