Hur skulle er röst falla om det var val idag?

Parti

• Antal röstningar
    0
Skön öppning, lägg ribban direkt. :rofl

75% på SD än så länge, vilken skräll. :hihi

Last edited:
Håller med piratpartiet! Det behövs lite nytt blod! Men aldrig mer SocialDemokraterna, man märker hur vårt bidrags beroende samhälle skriker av förtvivlan när moderaterna börjar rensa upp.

Skön öppning, lägg ribban direkt. :rofl

75% på SD än så länge, vilken skräll. :hihi

Mona sahlin är ju sveriges mest misslyckade politiker, och hon leder det största partiet så det är inte konstigt.
Sen den fula smutskastningen mot SD tror jag bara är att skjuta sig själv i foten.

Sen den fula smutskastningen mot SD tror jag bara är att skjuta sig själv i foten.

Visst är det så, det kommer aldrig gå, det enda de kan göra är att sno deras idéer precis som de gjort i Danmark, England, Österrike, Tyskland, Norge, äh jag orkar inte räkna längre. Över hela jävla Europa, ja Italien och andra u-länder också, så har det gått likadant, förutom i Sverige där man ska starta kampanj tillsammans med facket för att visa hur HiSkEliGGa de är. :lol

Moderaterna

Ni som röstar SD, tror ni att de klarar av att styra? Eller vill ni bara ha med dem i riksdagen så deras röst blir hörd?

Själv tror jag deras politik är begränsad men att de kan behövas för att belysa vissa svagheter vi har...

Moderaterna

Ni som röstar SD, tror ni att de klarar av att styra? Eller vill ni bara ha med dem i riksdagen så deras röst blir hörd?

Själv tror jag deras politik är begränsad men att de kan behövas för att belysa vissa svagheter vi har...

kanske som det ser ut idag, men dom lär ju utvecklas ganska mycket tills nästa val.
Det som skrämmer mest är att riksdagspartierna får "demokratin" att framstå som ett skämt med deras ovilja att ens lyssna på dom 3-4% som faktiskt röstat SD.
Smutskasting och propaganda, Sahlin vs. åkesson var ju upplagt till Sossarnas fördel men ändå floppade det så otroligt när sahlin darrade på rösten och inte kunde ge några konkreta svar.

...
Det som skrämmer mest är att riksdagspartierna får "demokratin" att framstå som ett skämt med deras ovilja att ens lyssna på dom 3-4% som faktiskt röstat SD.
Smutskasting och propaganda, Sahlin vs. åkesson var ju upplagt till Sossarnas fördel men ändå floppade det så otroligt när sahlin darrade på rösten och inte kunde ge några konkreta svar.

Demokrati=majoriteten bestämmer.

3%=ej majoritet.

Sedan, det faktum att SD är ett enfrågeparti, vanligtvis för folk som inte klarar av att handskas med sin egen misär utan har nåt behov av att skylla på dom[tm] borde ju innebära att deras röstunderlag blir än mer begränsat.

Åkesson gör ju sig själv till åtlöje var gång han syns i tv, och vid de sällsynta tillfällen någon annan representant för dem gör något publikt framträdande så är det ju i princip lyteskomik det handlar om.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman