Webes Trophy 2008

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Häcklandet är 50% av det roliga under säsongen, så jag tänkte att det kunde vara lämpligt att samla ihop det i en enda tråd.

I de race jag kör så ska jag spöa Swedie, DQ, Spyan, Törnvall samt fler som jag kommer på och fyller i efter hand. Augustsson är för feg för att köra sprint så det är nog inte ens lönt att lägga till hans namn...

Vem/vilka hade ni tänk ge smisk?

Last edited:
Oh men yes!!! En ny webes-tråd. Otroligt klassiskt.

Jag ska spöa samma boyos som Oscar + Oscar själv (- mig själv). Petter ska nog också ligga bakom! :)

Augustsson ja... Fjolla!

Axxexs skall få se min ryggtavla samt lukta på min Hondas avgaser under varje Race denna säsong :tungan

Axxexs skall få se min ryggtavla samt lukta på min Hondas avgaser under varje Race denna säsong :tungan

Kan väll ordnas! Men du får släppa förbi mig sen eftersom det bara kommer ske så när jag kommer varva dig!! :tungan

Jag ska kyssa Dennis Sjöberg #29 Rookie 600 Yamaha R6 -07! Han är ju så jävla söt!

Annars ska jag spöa Rash anno 2007. Tror att det är omöjligt att inte slå den sopan:D :tummenupp

Luktar det semper när du rapar?:D

Webes trophy hör hemma före kraschen av servern här på SH. Man utmanar valfri motståndare och häcklar hela vintern, sen måste man börja säsongen med att hitta ursäkter till varför man inte lyckades slå sin antagonist. Förloraren får geléhallon i massor.

Hahah :D Gött! Ska bli ett förbannat kul år!! Många roliga gubbar o slåss med!

Min spöalista är:
- Oscar
- DQ
- Sjöstrand
- Greven
- Petjo
- Alla kawor :D

O sen så ja förstås, nya personliga rekord måste ske på varje bana. :rock

Hahah :D Gött! Ska bli ett förbannat kul år!! Många roliga gubbar o slåss med!

Min spöalista är:
- Oscar
- DQ
- Sjöstrand
- Greven
- Petjo
- Alla kawor :D

O sen så ja förstås, nya personliga rekord måste ske på varje bana. :rock

Gött att du tror att jag kommer före dig :tungan

Sleven ska åka gråtande från varje race... :2cool

När du knappt kan spöa mig och faktiskt fått spö av mig. Hur stor är då egentligen chansen att du kan spöa en riktig RR åkare??? :va

När du knappt kan spöa mig och faktiskt fått spö av mig. Hur stor är då egentligen chansen att du kan spöa en riktig RR åkare??? :va

Jag fick spö av dig i Linköping, hur gick det i övrigt?

...och skyll inte på din lilla kontorhand. 2006 slutade ändå ok trots att jag mitt under säsongen knäckte nyckelbenet med titanplatteoperation som följd.

Oscars bortförklaringar kommer att bli sommarens höjdpunkter här på SH :D

Jag kan redan börja:

Har inte hunnit köra så mkt pga ungen som jag fick den X:e januari.
Precis hunnit vänja mig vid 600 och är därför inte van vid 1000. Jag vill tillbaka till 600 och sen till 250.
Det är glapp någonstans.

Last edited:
Jag fick spö av dig i Linköping, hur gick det i övrigt?

...och skyll inte på din lilla kontorhand. 2006 slutade ändå ok trots att jag mitt under säsongen knäckte nyckelbenet med titanplatteoperation som följd.

Jag kan redan börja:

Har inte hunnit köra så mkt pga ungen som jag fick den X:e januari.
Precis hunnit vänja mig vid 600 och är därför inte van vid 1000. Jag vill tillbaka till 600 och sen till 250.
Det är glapp någonstans.

Tur att du har Hummel 18 som recementor, han kommer att lära dig allt om glasade belägg och felvända termostater.

I Humlans lilla röda bok med 99 ursäkter finner man alla möjliga märkliga förklaringar som fullständigt saknar verklighets anknytning.

Kitta fullt heter uppföljaren, den beskriver allt som kan hända när du försöker kombinera exklusiva Japanska Kithärvor med komponenter från Bilbuttricks.

Många Japanska Kitfimor skickar julkort till Humlan, i deras ögon är han en slags Racebudda som man tillber med kabelrökelser och osammanhängande svordomar på Hallonländska.

Jag ska åka snabbare och bredare än er alla till banan... :yoparty

Ut på banan vet jag inte om jag tar mig tyvärr :gnissla

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026