Grattis McFille till dina vingar!

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Såg precis ett avsnitt av "Stridspiloterna" och när Vingarna skulle tilldelas 1-års eleverna. Då, funderade jag om inte Fille eller McFille som han heter här på SH, skulle vara däribland dem. Sekunderna senare dök du upp i bild! Kul och grattis! :)

Är inte alls avundsjuk... :rolleyes:

tänkte precis samma sak, men känner inte igen pöjken..
men säger du det så stämmer jag in direkt, Grattis.. :födelseda

förbannat bra serie också.

Avundsjuk på gränsen till självmord

Bra serie, men den måste väl klassas som världens längsta reklamfilm.

Tycker det hela verkar lite uppgjort. Folk byter grader i olika vinklar och från avsnitt till avsnitt.
Undrar också vad de menar med 2:a årselever, man kan inte vara 26, löjtnant och bara gå andra året på yop. Får max fylla 23 året man börjar (piloter).

Sen att de t.ex. får larm mitt under intervjuer o.s.v... låter ett slött TV-team följa efter o.s.v.

Är inte så insatt i flyget, men som gammal flottist så har jag många gånger sett killarna öva strid över havet och då håller dom inte igen.. Så stort grattis.. :tummenupp

Tack ska ni ha! :Bugar
Det var mina sekunder i rampljuset det, får gå ut med blottarrock, hatt och solbrillor i fortsättningen. :rolleyes:

Ang. serien så tycker jag iaf att den är helt ok, man får ta det lite för vad det är, underhållning. Och ja, flygscenerna är ett hejvilt ihopkok, men det är ju bra klippt! :tummenupp

Stort grattis! Tror FV vill ha fler sökande det har droppat rejält de sista åren.
Har faktiskt flugit förbi ett annat ansikte i serien som också brukar hänga på rr-banorna :tummenupp

Grattis & hoppas se dig på räcerbanan snart igen :tummenupp

Grattis! :tummenupp Jag känner Claudio (Claes), eller Freud som ni kallar honom, och jag är inte heller avundsjuk... :mad:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman