Aftonbladet hackade!

HaxXorrr i farten! Jojo, det där kan nog ta hus i helvete. Men Aftonbladet gör nog smart i att inte publicera något på det, ty uppmärksamhet är nog precis vad tangentbordsrövarna är ute efter.

Lite roligt, om nu bara det vanliga obegåvade, obstinatpubertala pruttekuddeklientelet på FB kan ge fan i att i vanlig ordning plumpa till det hela.

/perris

dom flesta som har loggat in lär ha kört med proxy.

Blir nog nattpass för teknikerna på af ;)

Nu tycker jag nästan att det roligaste är alla stackare som i glädje och iver genast loggat in utan att tänka sig för och nu sitter i tråden på FB och ojjar sig över långa, hemska fängelsestraff.

För övrigt är det ganska allvarligt. Det kan ha funnits mycket känslig information på servern, som kanske har mått bäst av att inte bli offentlig. Ska bli spännande att följa utvecklingen iallafall.

/perris

Hahahahahahaha!!! Fy fan ....snacka om att bli rövkn*llad!! (Bokstavligt talat!) Nåja....
Men att dom "äger" stora delar av webben är skrämmande. Integritet? Finns inte! :gnissla

ge mig mer, jag garvar läppen av mig på nattakröken. Sveriges genomtiderna mest skitfärdiga blaska åker på fetspö och inget, inget är heligt. Me like :tummenupp

Så jävla underbart gjort...

Kvällen blev mycket rolig!

hahahahahaha, bra jobbat!:tummenupp "tar du den i tvåan?" :rofl

Intressant att inte Expressen skrivit om det an. Det behovs ingen vild fantasi for att forestalla sig vad Aftonbladet hade skrivit om det hant nagon annan...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show