Ducati RR

ahhhrrrggg, dax att sälja duken nu. får köra dit och dregla lite på den i mellandagarna

Sugit att sälja en hoj för nästa 600' och lägga upp en annons med så sunkig bildkvalitet, man tror ju det är ett skämt.

jaså nu finns den i sverige?
billig. just nu börjar man fundera om japanarna kan släppa sina gp hojar med:va
de där med att tafsa tror ja inte på kostar nog:D

jaså nu finns den i sverige?
billig. just nu börjar man fundera om japanarna kan släppa sina gp hojar med:va
de där med att tafsa tror ja inte på kostar nog:D

Nya zx10r kommer och piska den ska du se dessutom kostar den inte onödigt mycket cash.

ZX10an må va vass.. Men Desmon är fan het rätt igenom.. Sätt nån GP-stjärna i sadeln på dem och jag har svårt at tse bättre tider med japanen.

:skrattaåt Jag skiter i vem som vinner, jag vill ha den oavsätt!!!! :dreglar
God jul på er!!:tomten

Ett en sånär GPhoj kommer få stryk av en standard gathoj har jag väldigt svårt att se. Vad är så mycket bättre spec på Kawan?

En gp hoj för 600 tusen ja ni är ju allt lätt lurade de e bara en trimmad ducati med lite magnesium och kolfiber. Zx10r 200hk standard ja tänk om man slänger på lite godis som pc,slipon vipps så har man 200+hk :yoparty

Last edited:
En gp hoj för 600 tusen ja ni är ju allt lätt lurade de e bara en trimmad ducati med lite magnesium och kolfiber. Zx10r 200hk standard ja tänk om man slänger på lite godis som pc,slipon vipps så har man 200+hk :yoparty

Ja men alltså - 10an må ha effekten o vara fet men det är ju inte det det handlar om. Nya Corvetten har lika mycket effekt som Ferrari Enzo och kostar en femtedel så mycket. Men en Enzo är ändå så mycket fetare att det inte ens är någon match ;)

Om du på fullt allvar tror på 200 hästar i en standard gathoj så undrar jag vem som är mest lättlurad......

Allt handlar inte om HK visst kanske rakt fram, men det är desto svårare o få allt att harmonisera tillsammmans och där tror nog jag att moto gp replikan är lite mer exklusivare.. och kawan har inte 200hk i motorn det är 188hk sen försvinner mer effekt på bakhjulet...

Om du på fullt allvar tror på 200 hästar i en standard gathoj så undrar jag vem som är mest lättlurad......

Det är inte bakhjulshästar givetvis. Årets zx10 och R1 uppges ha 175/179 hästar utan ramair och 185/189 med. 2008 års kawa ska ha 13 hästar till och de första testerna säger att det nog kan stämma. Landar isf på 188 hästar utan och nästan 200 hästar med ramair. Lär vara dryga 170 på bakhjulet på en bromsbänk. Hur som helst ett jäkla löd :)

Ducce uppger väl 188 hästar? Även det runt 170 på hjulet antagligen...

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back