Lellesfilmen!

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Tyckte den var mycket bättre än dom andra jag fått hemskickade:)

Vad tyckte ni?

Första gången jag orkat titta igenom hela. Kul att se både kompisarna tjejen samt jag vara med flera gånger:yoparty

Vafan! Upp med den på piratebay eller något! Jag vill se :D

Har bara sett detta års film tyckte den var bra!

Ps min hand var med (wiii)

Fick den i fredags och var riktigt nöjd. Kul att man fick vara med i Hampuz stuntshow, och ha en hård kamp i cykel & mänsklig bowling.

Dags att boka nästa års Lelle-träff.

Har inte heller fått min än! Men jag har en hel del film från årets träff som ska klippas ihop så man kan få lite abstinens till nästa träff...

Fick den i fredags och var riktigt nöjd. Kul att man fick vara med i Hampuz stuntshow, och ha en hård kamp i cykel & mänsklig bowling.

Dags att boka nästa års Lelle-träff.

Nästa års träff bokade vi redan innan vi åkt på årets träff:D . 1 juni bokade vi stugorna. Enda chansen att få de stugorna man vill ha! 4 lägenheter längst in på campingen kommer intas av STÖKA MC, Oskarshamn:yoparty .

Last edited:
Tyckte att filmen var ok men synd att det inte filmades lite mer från kvällarna runt om i campingen, var ju mycket mer fest på vissa ställen än filmen visar..... Hahaha.... Men men, kanske blir filmat nästa år!

Nästa års träff bokade vi redan innan vi åkt på årets träff:D . 1 juni bokade vi stugorna. Enda chansen att få de stugorna man vill ha! 4 lägenheter längst in på campingen kommer intas av STÖKA MC, Oskarshamn:yoparty .

Då blir vi nog grannar..... Var det ni som åkte alla motarder som stod på parkeringen?! Då är det inga tvivel om vart festen kommer att vara, LÄNGST UPP PÅ CAMPINGEN!!!!!!:yoparty

Last edited:
Tyckte att filmen var ok men synd att det inte filmades lite mer från kvällarna runt om i campingen, var ju mycket mer fest på vissa ställen än filmen visar..... Hahaha.... Men men, kanske blir filmat nästa år!

Då blir vi nog grannar..... Var det ni som åkte alla motarder som stod på parkeringen?! Då är det inga tvivel om vart festen kommer att vara, LÄNGST UPP PÅ CAMPINGEN!!!!!!:yoparty

Vi bodde till vänster om dessa lägenheter. Hade de små bruna stugorna närmast vändzonen. Du kan nog räkna med FEST från oss!!!
:fyllisar :dricka

Bifogat

• Lelleträffen 2007 360.jpg
    Lelleträffen 2007 360.jpg
    69.7 KB · Visningar: 111
  • Lelleträffen 2007 761.jpg
    Lelleträffen 2007 761.jpg
    135.4 KB · Visningar: 137
  • Lelleträffen 2007 092.jpg
    Lelleträffen 2007 092.jpg
    131.6 KB · Visningar: 100
Från ringen var det med men kanske kunde varit lite roligare, jag var ju inte med:(

Alla andra filmer har det varit samma sak med mer glidare än sporthojar på filmen men i verkligheten är det ju inte så. Saknar också lite mer filmning ifrån campingen.

Men dom filmade ju i alla fall vid våran brasa utanför tältet:yoparty

Det är ju bara reklam för träffen så kan inte tänka mig att lelles har något emot att den kommer upp på sporthojsservern.

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...