Oregon ATC2K Action Cam

när man köra o solen ligger på o inte på hela tiden så blir allting dåligt, funkar dåligt när det börjar bli mörkt...

Kvalite till priset sätt känns väll okej, tänk på att de slöaste minneskorten tydligen ska vara för slöa för att spara film i bra kvalite så köp typ sandisk ultra minne till, 4gb minnen ska tyligen kunna fastna...

HAr planer på vidvinkel modda min och mikrofon modda den enligt denna guide ska tyligen bli lite bättre iaf
http://www.utahtrikes.com/ARTICLE-31.html

Svårt o fästa kameran på hjälmen, om någon har en bra lösning så skriv gärna

Media markt säljer denna kamera för 999:- nu! Minneskort 180:- 2GB
Så nu är den inhandlad, får väl se om det går att ha den till något?

Media markt säljer denna kamera för 999:- nu! Minneskort 180:- 2GB
Så nu är den inhandlad, får väl se om det går att ha den till något?

Jag hörde för nån vecka sen att den skulle kosta 999:- på media markt, eftersom jag jobbar precis brevid så gick jag in å kolla om det stämde men dom ville ha 1495:- för den...

Borde väl va samma på alla media markt???

Jag hörde för nån vecka sen att den skulle kosta 999:- på media markt, eftersom jag jobbar precis brevid så gick jag in å kolla om det stämde men dom ville ha 1495:- för den...

Borde väl va samma på alla media markt???

Det är väl bara att säga till!

Var det inte den kameran de skrev om i fastbikes?

Isåfall så var den inge vidare, bilden var sådär men ljudet är värdelöst, sen enligt FB så krånglar den också ..

Jag har sett ett par filmer med den kameran och måste väl säga att det var roligare att se dem än prislappen om man säger, den är ju billig och man kan kolla efteråt när man brännt omkring och det är kul ett par gånger, tålig och man kan kanske fixa ngn vidvinkel så blir den ännu bättre.

Är det totalt skräp, får man väl lämna tillbaka den!
skall testa den i helgen.

Det finns många filmer på youtube som har gjorts med ATC2K. Bildkvalitén är genomgående totalt kass. T.ex. landskap ser ut att vara målade med vattenfärg och det finns ingen som helst återgivning av detaljer. Kameran hänger inte riktigt med i rörelser vilket gör att fasta föremål ser ut att gunga,

Bättre att lägga till lite och köpa en kamera som fungerar. Det går att få mycket bättre Mini DV kameror för under 2000 kr. De är tyvärr inte lika smidiga i formatet men ger i alla fall bild och ljud som liknar video.

Vad jag sätt i film väg så har de la vart så där o ljudet har vart helt o helvete men de brukar inte stoppa mig.

Så jag köpte en i staden gbg den 27de, testade den första gången idag i garaget med bra belysning medans jag mekade, traska in o testade o vad ska man säja, ljudet brusade la lite men de gör inget men jag e ju gö besviken på bilden, allt va ju svart :O

Testade att traska runt inomhus okså o gick ut, utomhus med dags ljus fungera den någorlunda facktist med pytte lite flimmer, men ett upplyst rum med belysning blev allt bara svart :O ska de vara så här dålig kvalite med upplyst rum :O

Bara lämna åter o få pengarna åter, köper mig en GOPRO i stället :) hoppas den fungerar bätre med lite mörkt.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back