Lyteskomik

• Thread starter Thread starter ft
  • Start date Start date

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Lyteskomik är normalt sett inte roligt... men det här är ett undantag:

http://www.dagensarbete.se/home/da/...1090acf0fc83b1d4c125739f002cbb75?OpenDocument

SD:s talesman i arbetsmarknadspolitiska frågor gör en insats och ställer upp på en intervju för att klargöra vad partiet står för.

"-Invandringen är er viktigaste politiska fråga. Du har varit aktiv i sd sedan 2002. Du har massor av uppdrag och sitter i partistyrelsen. Och så kan du inte prata om det primära målet med ditt eget partis politik.

-Nej."

Ja vad säger man..? Påläst kille, hoppas att dom som röstade på SD känner sig nöjda med sina valda eller kanske det reflekterar på SD´s väljare? :tomten

Hur kan man denna vecka nämna lyteskomik och Sverigedemokratisk politik utan att länka till lyteskomikens urfader och numera ärkerasisten #1?

ImageVaultHandler.aspx

Last edited:
Vilken avrättning. Återigen kan man inte bli annat än förundrad att de där lyckas få en enda röst....

Varför är SH:s alla SD-anhängare så tysta?
Brukar inte SD klaga på att de inte får vara med i debatten. Med tanke på hur otroligt pålästa de verkar vara i styrelsen förstår jag inte det...

SD brukar väl även hävda att dem vågar säga de som alla tänker. Jag för min egen del brukar hävda att de flesta svenskar inte tänker särsklit mycket. Ser ju faktiskt ut som om vi båda kan ha rätt!:D

Varför är SH:s alla SD-anhängare så tysta?
Brukar inte SD klaga på att de inte får vara med i debatten. Med tanke på hur otroligt pålästa de verkar vara i styrelsen förstår jag inte det...

SD brukar väl även hävda att dem vågar säga de som alla tänker. Jag för min egen del brukar hävda att de flesta svenskar inte tänker särsklit mycket. Ser ju faktiskt ut som om vi båda kan ha rätt!:D

:tummenupp

Det är väl samma sak med alla missnöjespartier/enfrågepartier? Nå'n som minns Ny Demokrati? Nå'n som är förvånad?

Det är väl samma sak med alla missnöjespartier/enfrågepartier? Nå'n som minns Ny Demokrati? Nå'n som är förvånad?

Ny Demokrati var ju förvisso ganska framgångsrika i och med att Socialdemokraterna adopterade i princip hela deras partiprogram, sägs det. Jag håller inte med riktigt men det finns vissa poänger i den teorin.

Ny Demokrati var ju förvisso ganska framgångsrika i och med att Socialdemokraterna adopterade i princip hela deras partiprogram, sägs det. Jag håller inte med riktigt men det finns vissa poänger i den teorin.

Sossarna är ju också ett missnöjesparti, de har ju under alla år varit missnöjda med att svenskarna försöker tjäna pengar.

Sossarna är ju också ett missnöjesparti, de har ju under alla år varit missnöjda med att svenskarna försöker tjäna pengar.

Du är något på spåret, alla partier kan benämnas som missnöjespartier, det är helt upp till betraktaren (som alltid råkar vara en meningsmotståndare).
Moderaterna är också missnöjda, Miljöpartiet i allra högsta grad, för att inte tala om VPK.

Bra tänkt! :tummenupp

Haha, det där var fan bland det mest klockrena jag läst på länge! :tummenupp

haha det här var skitrolig läsning, tackar! :rofl Det vore ju verkligen absurt om SD hamnade i riksdagen efter att ha läst det där. Tänk er om SD skulle få ha majoritet i riksdagen i en vecka. Sverige hade konkat. :rofl :rofl

:rofl :rofl :rofl

Nyheter
Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Back