KalleNorton Kortege/Final Ride 070818

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jag och Mattias har småsurrat lite inför Oskars begravning som sker lör 18 aug kl 13 i Immanuellskyrkan på Kungstensgatan.
Vi är lite småöverens om att det vore trevligt om vi kunde närvara vid begravningen och köra till kyrkan i samlad grupp.

För er som vill med och ta farväl av Oskar så gäller samling Skogis kl 12 på lör, så hinner vi snacka lite skit innan vi tar en fin runda genom stan bort till kyrkan.

//Jensa
 

IronMike

Guest
Jag jobbar men kanske kan flytta lite på timmarna, dock för tillfället hojlös, men kanske kan ansluta med cabben...visa lite stöd och så / Micke
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
kände honom inte förutom här på forumet, vet inte om jag vågar störa annhöriga med att komma för en person som aldrig träffat mig?
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Dom anhöriga har väl sagt att det är okej att närvara vad jag har förstått. Jag kan inte komma. Har gett blommor till de anhöriga redan.
Tänker på Oskar varje dag och varje gång jag sätter mig på hojen. Hoppas det blir en fin begravning.
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Jobbigt att man inte har kortet än : / Ska försöka ragga bil och åka med!
 

Mich

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Stockholm/Spånga
Hoj
Yamaha TT600 -86
Har varit i kontakt med hans anhöriga och ja - alla som vill säga farväl är varmt välkomna till kyrkan.

Imanuellskyrkan kl 13 på lördag därmed,ligger på Kungstensgatan 11 (korsningen Birger Jarlsgatan/Kungstensgatan).
 

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Roslagen
Hoj
ingen
Kände honom inte men jag tycker det verkar vara en fin gest.
När min morbror begravdes fylldes kyrkan av medlemmarna från tennisklubben han var aktiv i. Det var värdigt och fint gjort tycker jag som anhörig.


Det blir fint när Ni ska ta farväl av Er vän.
 
Last edited:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Är ni snälla och säger hejdå till Oskar från mig?

Jag kan inte närvara på grund av avstånd, bröllop plus att jag inte vill att ni ska se mig gråta.
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
okok, ska vi preliminärboka det då? Jag borde nog kunna ta 4-hjulingen till skogis, annars löser jag det på nått sätt

Jörgen kommer bli så avis :D

Låter som en plan. Ärligt talat så ser jag inget fel i att närvara i hojkläder, det är ju som hojbroder jag träffade Oskar.

Är ni snälla och säger hejdå till Oskar från mig?

Självklart!
 
Last edited:

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Låter som en plan. Ärligt talat så ser jag inget fel i att närvara i hojkläder, det är ju som hojbroder jag träffade Oskar.

Ville inte komma dit själv i skinn bara, tror nog de flesta som är där vet att hojeriet var en stor del av Oskars liv så det borde inte irritera någon
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top