Film: Stunt och streetkväll Barkarby 2007-08-08

Hehe, jo, det var lite dåligt på den fronten för mig själv. Men lyckades tillslut nypa en Varadero :)

Jo, men det stativet skall jag göra kaffeved av. Skruvit lös alla skruvar men det blir ändå ryckigt i vridningarna.

Lite långtråkigt med all dragracing bara...

Äsch, låt dem inte påverka dig, alltid kul med film för de som körde.
Man kan kolla teknik, ställning, höjd på wheelies/misslyckade starter etc, fortsätt så :tummenupp

Kul att se filmen Helios, men vissa verkar vara avundsjuka att de inte var där....

Jag hade kunnat göra 70 klipp. Ett för varje race, men det ville jag inte. Var och en som var där (och som kom med) får spola och kolla just sitt race. Det är inte meningen som en proffsproduktion, för då hade det inte blivit många sekunder utan mer som en schyrregrej för dom som var där och vill se just sig själv piska polarn :)

Skulle dock vilja ha en HD-kamera och framför allt... ETT BÄTTRE STATIV.
Tips någon?

Tack för positivt gensvar annars. Blir mer filmning ifall vädret tillåter. Och det är bara att glida förbi om just du vill bli filmad.

Last edited:
Snyggt jobbat Helios.:tummenupp

Äntligen fick jag se allt som jag missade när jag stod i nere vid insläppet
och skrev in folk.:)

Måste man skriva upp sig på en lista för att få köra? Var finns denna lista isf.? Ser extremt kul ut att få testa sig mot kompisarna rakt fram :)

Jep, man måste skriva upp sig.
Det finns människor där (i gula västar) som går omkring med ett papper som du måste skriva på.

Sedan är det bara att gasa :)

Måste man skriva upp sig på en lista för att få köra? Var finns denna lista isf.? Ser extremt kul ut att få testa sig mot kompisarna rakt fram :)

Det står nissar med gula jackor med en lista som du får skriva på innan du kommer in "där" man kan köra... och gör du som jag så åker man fram o missar listan, då blir man stoppad o får åka sakta tillbaka o skriva in sig... hehe så det är ingen fara du hittar den på något sätt

Annars kan du ju alltid PM:a jannica hon e ju där o styr upp saker o ting

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...