R.I.P Stormbringer...

Mr Bassman

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
-00 Thunderace
Fd sambon ringde idag och berättade att en gemensam bekant "Stormbringer" har lämnat oss.
Kl 14:20 idag (onsdag) krockade han med hojen rätt i en svängande bil... Avled på plats!
Så... R.I.P STORMBRINGER...

/Patrik

Så jävla hemskt... Finns fan inte ord.

Vila i frid Stormbringer, Tankarna går till nära och kära!

Min sambo passerad olycksplatsen just när ambulansen farit och kom hem och berättade för mig. Tror inte jag träffat grabben men det känns ändå jättetråkigt speciellt som jag upplever att chansandet från många bilister här i Luleå tilltagit den senaste tiden tilltagit och när man kör hoj kan det kosta en livet. Ta det lugnt där ute allihopa!

VIF Stormbringer.

FANNN!!!!!!!!

Fick inte vara han, hoppades in i det sista att det inte var han..
Vi skulle ju fara ut och köra i veckan.

Vilda i frid danne, hoppas du får det bra dit du kommer..

Sitter här och funderar på att fara till olycksplatsen med hojen ikväll...om det är nån som vill och känner att dom orkar får gärna följa med/komma dit.

Måste vara jobbigt för familj och vänner att vara med om detta...svårt att förstå..

Last edited:
Fan vad tragiskt!!!

Daniel var en av de mest positiva och hjärtliga människor jag känt, alltid glad och trevlig och aldrig långt till skratt. Hoppas du har det bra Danne där du weelar runt, vart du än är.

Tankarna går till hans familj och övriga vänner.

V.I.F

Tankarna går till familj och vänner

Blir tagen varje gång man läser om en ny olycka med dödlig utgång, helt plötsligt känns det som en dödsfälla varje gång man sätter sig på hojen och far u ti trafiken.
Jag hoppas det finns något liv efter detta, jag hoppas att det är positivt och jag hoppas att du har det bra där.
Vila i frid.

Usch och fy! :(

Skickar en tanke till nära och kära.

v.i.f

Jag saknar dig grabben.. Inget kommer bli som det var..

Tack för allt och vila i frid min vän

kramar...

Fan vad tråkigt :(
Hoppas att hojarna går ännu fortare och aldrig går sönder där du befinner dig nu.

V.I.F.

jag, bikersherlock och skytt var förbi olycksplatsen idag. när vi kom dit kunde man inte säga nått det kändes bara så overkligt, man hade ju pratat med han på fredagen, på onsdagen fick man det hemska beskedet när man kom från jobbet...det ser ut som stormbringers hoj...tänkte man när man såg på nsd hemsida, men man hoppades att det inte var sant....

kändes så konstigt att se alla blommorna och ljusen till daniel, känndes konstigt att se blinkersen fårn hans hoj som nån lagt dit..bland blommorna..

Hoppas du ha det bra stormbringer, dit du kommit
V.I.F

nämen vaffan! Har just vart utomlands 2 veckor och vad händer- nån dör!
Jag kände inte stormbringer, men vet mycketväl vem han var. Han körde ofta om mig i jobb bilen vid kallax. Innan semestern tänkte jag att man ska ta o lära känna snubben.....:gråta
v.i.f ha det mycket gött i himlen stormbringer!!!

Den sista gången jag träffade Stormbringer var under vår uppkörning nu i vår. Vi klarade den båda och var så jävla glada... Vila i Frid

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan