KalleNorton-repa på onsdag!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Ja, för att hedra vår bortgångne vän Oskar a.k.a. KalleNorton tänkte jag att vi kunde åka mötas upp och åka till olycksplatsen på onsdag 25/7.

Om vi ses på skogskyrkogårdens stuntplats vid 18.00, tänkte jag. Snackar lite skit ett tag och åker iväg mot bulten vid 18.30 nån gång.

Väl på plats tänder vi ljus och sådär, sen kan vi ta en repa tvärsöver bulten och hänga lite på Rosenhill.

Låter det som en plan, eller?
 

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Ort
södertälje
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
jag skall göra allt jag kan för att komma stod rätt nära den killen känns helt skummt att han är borta..

lånar en hoj och kommer dit..
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Kan bli snårigt att hinna för min del. Jag blir med på distans.
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Kommer, dock bilburen. Är det någon som behöver skjuts ner till Bulten från Skogis så skrik till, d1ce och jag har några platser över.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Fint, då blir vi några stycken. Ta med er ert bästa humör, för det är ingen gravallvarlig procession vi ska hålla på med. Då känner han ju inte igen oss.
 

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
KalleNortons minneskortege

Jag är inte så fyrkantig, I'll be there... Men jag kommer på customjärnet eftersom Fazern är ett projekt just nu. Hoppas twindunket ursäktas.
 

IronMike

Guest
Jag vet inte om man "får" göra så .... men första och enda gången jag mötte oskar, va på en sporthojpub, kan man ist för tända ljus, ställa dit en bira? det skulle kännas mer naturligt än sedvanligt tända ljus osv, han va ju så glad & trevlig prick. Men det kanske tas illa upp av familj?
 

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
Jag vet inte om man "får" göra så .... men första och enda gången jag mötte oskar, va på en sporthojpub, kan man ist för tända ljus, ställa dit en bira? det skulle kännas mer naturligt än sedvanligt tända ljus osv, han va ju så glad & trevlig prick. Men det kanske tas illa upp av familj?

Trapist? Kvalitetsöl kan väl vara svårt att ta illa upp av. Någon okunnig kanske däremot kommer att tolka det som att han fyllkörde. Knyt en rosett av vitt band runt den? Fråga hans föräldrar? Bara några tankar som dyker upp när jag läste ditt inlägg.
 

IronMike

Guest
Bara några tankar som dyker upp när jag läste ditt inlägg.

Jag vet inte, men det känns så sorligt och tända ljus, dock otroligt vackert med en massa ljus. Men minnestunder måste inte alltid göras mer sorliga än vad de redan är, många gånger på begravningar där unga mist livet så är det ledig klädsel, och mer fritt vad man själv personligen känner för. Vad skulle man inte göra för att spola tillbaks tiden, ta en bärs med kallenorton och prata en massa skit så som man gör. Jag känner inte för att tända ett ljus och säga adjö, utan mer åka förbi sandsborg, säga "hej" hoppas du har det ok, vi tar en bärs nån gång. Vi ses / micke
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Fint, då blir vi några stycken. Ta med er ert bästa humör, för det är ingen gravallvarlig procession vi ska hålla på med. Då känner han ju inte igen oss.

Vad fint ordnat. Jag dyker också upp. Men jag tar kruppstålet dit. Min hojkoppling är i delar. Jag möter er på olyckplatsen istället, så jag hinner parkera undan bilen trafiksäkert. Många kör ju tyvärr fortfarande för fort i den där böjen. Vi får nog tänka på det allihop när vi parkerar

Jag ska se om jag kan gräva fram min gamla svartkrutskanon så kan vi dunka iväg en honnörssalut för Oskar över ängen om ingen tycker det känns orätt.

Mvh
Jörgen
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top