Tips...R6 07 50k

Låter bedrägeri i mina öron. Om den inte är kraschad.

då kan man ju undra varför han köpte en så ny förraåret/iår när han ändå tänker gå upp i storlek? aja nån gör ju ett kap iaf :) jag är nöjd med min gamla häck så nå byte blir de inte ;)

Ibland stämmer ju såna annonser...

Köpte själv min förra hoj en Gasgas 450 supermotard -04 i Februari i år för 39900:-

Då var den fabriksny med ett ordinariepris på 84900:-

Trodde inte det stämde först men lyckades vara förste att få fram pengarna, köpte den via mitt mastercard över telefon :tungan
Fast den blev man ju av med snabbt när nån tyckte dom behövde en sådan och stal den från garaget...sen att försäkringsbolaget värderade den så jag tjänade många procent är ju en helt annan historia...

Ringde på annonsen, men "Numret kan inte kopplas fram".
Numret är inte heller listat då jag sökte på hitta.se.

Kanske skulle ringa o kolla.
Stämmer allt kan man ju alltid köpa o sedan sälja för en bra peng till.

Edit.
Gick inte o nå nu heller.

Last edited:
Jag har köpesannons av hoj på blocket. Ringde en kille idag vid strax innan 4 nereifrån göteborg som ville sälja sin R6 -07 snabbt pga större hoj var ungefär de pengarna han pratade om. Så skulle tippa att det inte var/är en födelsedagsannons. Sedan om allt står rätt till vet man ju inte... Jag satt upptagen då och bad om att få ringa upp, men han ville ringa tillbaks istället för han "ringde från en kompis telefon"":va

Jag har köpesannons av hoj på blocket. Ringde en kille idag vid strax innan 4 nereifrån göteborg som ville sälja sin R6 -07 snabbt pga större hoj var ungefär de pengarna han pratade om. Så skulle tippa att det inte var/är en födelsedagsannons. Sedan om allt står rätt till vet man ju inte... Jag satt upptagen då och bad om att få ringa upp, men han ville ringa tillbaks istället för han "ringde från en kompis telefon"":va
Fråga om ram å regnummer, kan ju bli spännande ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT