Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska touringkitta min Speed Triple för att köra ner till San Marinos GP i slutet av augusti. Blir väl något liknande, tänker dock skita i skivan![]()
När du planerade det där bygget,,, Hur resonerade du då?????
![]()
Das ist VERBOTEN!
Snart börjar väl folk montera crosstyren på Gullvingar också... Vart är världen på väg?
![]()
Har du svetsat pakethållaren själv, och är rutan org. tillbehör? Inte för att det är min typ av hoj, men tyckte det såg ut att vara jävligt snyggt och bra gjort!
Das ist VERBOTEN!
Snart börjar väl folk montera crosstyren på Gullvingar också... Vart är världen på väg?
![]()
He he ...det tog 1,5 timme innan den kommentaren kom ! Väntade på den.
Eftersom du uppenbarligen är en svårt förvillad själ ska jag sätta ihop en liten guide åt dig som kan fungera som ledord i ditt sökande efter den rätta stigen i livet innan ditt sinne är förlorat för evigt:
Crosstyre = Superduke
Packväskor och touringruta = Guldvinge.
Förena aldrig de tu!
![]()
vart bär det hän?
Tips: Svetsa dit ett rejält plattjärn längst bak på pakethållaren så har du
en ROBUST 12 o clock båge. Jag skulle bli impad om du parkerade utanför kineserna med enbart ett hjul i backen...
Snygg vindruta![]()
Oslo , Kristiansand , sydkusten ut till sydvästspetsen , in till Lysebotn , fortsätter till Odda , kuskar runt lite på glaciären , geiranger , trollstigen , Atlanthavsvejen , Trondheim o därifrån över till Sverige o Åre.
Men det är bara OM vi håller den rutten som vi planerade i midsomras...över ett antal öl. Lär väl bli nåt sånt i alla fall... o säkert med en hel del avstickare mot sevärdheter alla turister ska se...
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT