HJÄLP - Vill du med i TV? trafikförsäkring

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Onsdag, 20/6 kl. 14:30 på Hamnen i Vaxholm, behöver jag (SMC) en ung kille med en nyare sporthoj, som kan vara med i en interview om effekterna av den nya trafikförsäkring.

Jag behöver dej som har en hög trafikförsäkring, dvs att du ska vara kille, bo i ell. runt Stockholm, har en nyare sporthoj - hoppningsvist har du en redan dyr trafikförsäkring (hel försäkring spelar inga roll).

TV Aftonbladet/Kanal 7, kommer att interview´a SMC, som för pratad om effekterna av försäkringsförslaget.
Du kommer att bli frågad om vad du kommer göra när priset går upp, etc..

Sen kommer dom att filma lite åk bilder från Bogesund troligen, till inslaget som ska med på nyheterna..

Hoppas att någon vill ställa upp och hjälpa SMC i matchen för att vi kan ha vettiga försäkringar i fortsättningen..

Om du kör skenförssälrad, faike strypt - är det Ok, bara du på TV kan tala om vad ditt pris sku vara om du hade valt att vara laglig...

Jag har tillsvidare Johanjulgran med en äldra hoj med en pris på ca. 6.000,- - men, jag vett att det finns dom som har högra...

Ring mig gärna direckt 070 55 77 500 - sittar i bilen från Mora till Vaxholm under kvällen och jag måste ha detta på plats..

Hade man bott i sthlm så hade man gärna ställt upp och hjälpt till.. 23 år, bor i Umeå och kör en Yamaha R6 -06 bara trafikförsäkringen går på 15.000 per år!! å de är innan höjning som kommer nu. dvs att den efter den komme rligga på 20.000! Sjukt!!! :mad:

Kom igen nu grabbar i sthlm, hjälp till nu för fan, ni har det ändå svårare än mig med försäkringar..... `come on:)

Kom igen nu någon.. :yoparty
Hade jag kunnat ta semester imorgon hade jag gärna ställt upp. :huvet

Skulle kunnat låna chefens r1a -07 om den inte hadde crash kåperna på utan lampor.. UPPUPP kom igen nu.. nån måste de väl finnas.. eller därför det inte finns nästan nån ung med nyare sporthoj pga det är för dyrt och vi unga har inte råd med så bra grejjer..

Finns kanske ingen ung kille i sthlm som har nyare sporthoj försäkrad på sig själv?:va

Det finns yngre killar med nyare sporthoj....men man jobbar tyvärr.
Annars ligger försäkringen på 40.000/år helförsäkring..INNAN höjning

Jag är 18 år oc har en Yamaha r6 - 05. Den står på pappa, men kan ju alltid ta fram uppgifterna... och har tid också..:P ringer dig imorn om du inte svarar här.

Tänk nu bara alla ni andra att inte gasa satan på bogesund när de ska filma, så vi får fler fiender istället.
Åk till bulten om ni ska sota ur systemen...
:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...