Fyy f_n!! ingen mc åking på Monztabanan mer!!

Man pratar bland annat om harrens reproduktion ".... men hallå!!! En fiskjävel!!!
:rofl herregud.... vilket land vi lever i.

hur många % skulle ett motorcykelparti få? komma in i rikstan om alla som åker hoj röstar på hojpartiet, + att man kanske övertalar lite polare etc. swedie kan få va migrationsminister, roller - kulturminister, dtm finansminister etc etc.

ni har 1 röst från och med nu!

:yoparty

Det är ju f*n otroligt att stat/kommun etc får bete sig på det här viset, först tillåta så att någon stackare investerar massor med pengar, sedan helt lättvindigt ta bort en stor del av en ekonomisk förenings inkomster på detta vis :gnissla .

Har man tagit ett beslut skall det inte bara vara att dra tillbaka det så lättvindigt utan att ta hänsyn till konsekvenserna.

/PS: (Jävla velpottor tycker jag).

Verkar som att de tre dagar man spenderade med SDK förra året kommer bli de sista för mig på denna bana... Synd! :huvet

Herregud alltså! Risk för att Harrens kärleksliv störs.... trodde i min enfald att fiskar hade fenor och kunde simma några hundra meter längre bort än de ca. 200 m. av banan som går utmed älven om dom vill nuppa??!!:confused:

2932627 Ut o gasa sig på vägarna i trakterna där istället så får de boende se om de hellre föredrar det!
Tror de föredrar en som gasar på varvspärren förbi över 10-sekunder än att under timtals under dagen höra lågmält puttrande, vinande och ibland äkta irriterande ljud från MC.

Lättaste beslutet för dom berörda är ju bara att neka all verksamhet för MC, istället för att försöka fixa problemet kanske med ljudblockerade valler eller paneler/väggar för dom berörda.

Självklart

:3freak :3freak :3freak

På östfronten intet nytt. Vad hade ni räknat med. Det finns väl inte en enda bana som lever utan hot om att stänga. Det finns alltid "någon" som skapar en protestlista p.g.a. av någon orsak. Det är ett cykelställspolitiskt ställningstagande som gäller. Samtliga former av motorsporter får kritik jämt. Många vill åka bana, men det finns ingen ekonomi i att bygga en motorstadion. Skulle du ta risken, av att bygga en bana, så är det någon fisk som har sex och då får inte använda banan längre. I Stockholmsområdet finns inte en enda riktig bana. Trots att underlaget borde vara ganska bra.Undra varför ?????

En av fördelarna i Norge där man FÅR åka mc på bana och regering tycker att det är bra och kul.. typ.

Sverige i ett nötskal annars! Synd att det ska bli såhär =(

En av fördelarna i Norge där man FÅR åka mc på bana och regering tycker att det är bra och kul.. typ.

Sverige i ett nötskal annars! Synd att det ska bli såhär =(

oas har inga (få) råd att köpa lyxbeskattade hojar i Norge ;)

Knepigt att det inte skall vara ngr bullerbestämmelser på bilarna tex doge viper klubben skall ju åka de lär ju låta lite högre än ngr motorcyklar

Herregud alltså! Risk för att Harrens kärleksliv störs.... trodde i min enfald att fiskar hade fenor och kunde simma några hundra meter längre bort än de ca. 200 m. av banan som går utmed älven om dom vill nuppa??!!:confused:

Yep, det är precis vad dom gör.
Harr-argumentet håller inte från länstyrelsen.

Vilket jäkla sop-beslut. Det måste ligga betydligt andra krafter bakom detta. Nån rikeman som beslutat dra in anslag eller liknande. Tydligt är dock att någon okunnig sitter på för mycket makt.

Det finns ingen som helst anledning till att det där beslutet kommer att brytas upp. Jag kan inte säga annat än: Var lugn, det blir körning och någon jeppe kommer att få byta jobb.

Har jag fel måste vi, allmänheten, utnyttja vår makt då vi röstar !

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon