felmeddelande vid påställning

Niklas_S

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2007
Hoj
zx6r
Skulle vilja ta premiär turen på nya hojen imorn.
När jag försöker ställa på hojen på vägverkets hemsida. Får jag ett felmeddelande som lyder. REGISTRERING EJ TILLÅTEN, OAVSLUTAT ÄRENDE FINNS (Felkod: 5642)
Nån mer som varit med om detta.

Ringde in färsäkring idag och tänkte åka imorn fan va trist

/Niklas

Skulle vilja ta premiär turen på nya hojen imorn.
När jag försöker ställa på hojen på vägverkets hemsida. Får jag ett felmeddelande som lyder. REGISTRERING EJ TILLÅTEN, OAVSLUTAT ÄRENDE FINNS (Felkod: 5642)
Nån mer som varit med om detta.

Ringde in färsäkring idag och tänkte åka imorn fan va trist

/Niklas

Jag fick det meddelandet när jag tidigare hade lagt upp en påställning som skulle ske längre fram i tiden.

Alltså:

Jag la några veckor tidigare upp en påställning som skulle ske 1maj. Mitten av april ändrade jag mig och ville ställa på samma dag vilket resulterade i det meddelandet du fick.

Lösningen var att ringa vägverket och meddela detta, problemet är att deras kundtjänst inte har öppet helger :(

-@

Jag fick det meddelandet när jag tidigare hade lagt upp en påställning som skulle ske längre fram i tiden.

Alltså:

Jag la några veckor tidigare upp en påställning som skulle ske 1maj. Mitten av april ändrade jag mig och ville ställa på samma dag vilket resulterade i det meddelandet du fick.

Lösningen var att ringa vägverket och meddela detta, problemet är att deras kundtjänst inte har öppet helger :(

-@

Ok tack så mycket för svaret. Känns hårt att man inte kan köra idag hade sett fram emot det. Men men får ge sig till tåls tills på måndag.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!