Vi som brukar åka från Donken, Väsby...

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Tid och plats bokad! OBS! ändrad dag
29/4 kl 13.00 i MCE klubbkåk, Snutenvägen 1 i Järfälla

läs post 42

... med Kapten Blåskägg & CO.

Satt och tänkte här i kväll på om ni skulle vara intresserade av en L-ABC-lektion nu under våren?
Dvs. hur man tar hand om sin skadade hoj-polare om olyckan har varit framme.
Som ni tyvärr vet så var det ju många avåkningar i dessa gruppkörningar förra säsongen och jag hoppas verkligen att det inte ska bli så i år!
Men OM det trots allt händer så vill vi nog alla få ett snabbt och korrekt omhändertagande?

Jag är ju sjuksköterska och har hållt i en del LABC-föreläsningar bla för SMC och för medlemmarna i min klubb. Jag kan fixa så vi kan vara i vårt klubbhus i Järfälla.
SJÄLVKLART är det gratis!

Kollar nu om det kan finnas intresse för detta?

Last edited:
Intresse!!

Det borde vara obligatorisk närvaro..

Strålande förslag..
Även om jag hoppas att jag slipper tillämpa det.. :tummenupp

Apselut på! Jag har en hel del sådan utb via jobbet, men det behöver alltid fräschas upp lite kunskaper.:)

Satt och tänkte här i kväll på om ni skulle vara intresserade av en L-ABC-lektion nu under våren?
Som ni tyvärr vet så var det ju många avåkningar i dessa gruppkörningar förra säsongen och jag hoppas verkligen att det inte ska bli så i år!
Men OM det trots allt händer så vill vi nog alla få ett snabbt och korrekt omhändertagande?

Jag är ju sjuksköterska och har hållt i en del LABC-föreläsningar bla för SMC och för medlemmarna i min klubb. Jag kan fixa så vi kan vara i vårt klubbhus i Järfälla.

Självklart :)

En bra kurs och som någon redan sagt, en kurs alla borde gå.