Förslag på Slipon till Bandit 1200

OooGeeDoo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2007
Hoj
Kawa ER6N ABS 07:a
Hej alla glada hojåkare.

Jag har en härligt bandit 04:a. Allt är original och den låter lite symaskin tycker jag. Blev lite avundsjuk för någon dag sen när jag åkte förbi en annan MC som hade pipor så att MC såg ut som en orgel. (nåja)

Jag vill ialla fall få konkreta förslag/bilder på vad jag kan köpa för att få ett gött ljud och lite nya estetiskt vackra former till min älskade MC.

Tacksam för alla bra förslag :)

Du gör det lite för lätt för dig. Ditt sätt att framställa din fråga får dig bara att verka för slö för att leta upp det du söker själv. Jag trot inte du får så många förslag och desstå mindre när du kräver att alla förslag ska vara bra och falla dig i smaken.

Lycka till :tummenupp

Njae... göra det lätt för mig?
Jag vet att det finns väldigt många entusiaster här som har god smak.
Därav vill jag veta vad de har gjort med sina motorcyklar och säkerligen tror jag att om det funkar för dem så lär det funka för mig.
Jag litar på en Banditägare kommer att ge mig bra tips och råd.

Kolla mitt garage! Scorpion race-slipon köpt på Ebay för 900. Mullrar nästan ducatilikt på låga varv och över 8000 så reser sig nackhåren. Kul att dra på i viadukter o liknande:tummenupp

Detta är snyggt

Last edited:
Kolla mitt garage! Scorpion race-slipon köpt på Ebay för 900. Mullrar nästan ducatilikt på låga varv och över 8000 så reser sig nackhåren. Kul att dra på i viadukter o liknande:tummenupp

Detta är snyggt

Scorpion race slipon? Du rekommenderar starkt detta?
Kan du inte typ spela in en videosnutt eller nått.
Ska jag köpa den? Eller den där kromade saken du länkade in?

04:a då måste du ha ett slip-on dvs med röret ner till kollektorn. istf de tidigare som var bolt on bara själva burken. Snyggast är nog rostfritt som harmoniserar med resten av systemet. Detta låter gött men fabriken har konkat.

Bifogat

• art.JPG
    art.JPG
    86.1 KB · Visningar: 114
04:a då måste du ha ett slip-on dvs med röret ner till kollektorn. istf de tidigare som var bolt on bara själva burken. Snyggast är nog rostfritt som harmoniserar med resten av systemet. Detta låter gött men fabriken har konkat.

Om de har konkat, vart ska jag köpa då?
Jag vill verkligen inte låta som en symaskin där jag far runt.

Hej,jag har likadant ART som du,men hade inte du problem m plåtvinkeln som är mothåll för centralstödet???Gott ljud iallafall!
HOLM

Hej,jag har likadant ART som du,men hade inte du problem m plåtvinkeln som är mothåll för centralstödet???Gott ljud iallafall!
HOLM

:arsele FÖR SVINGEN GÅR JU VÄLDIGT NÄRA!:arsele

Last edited:
Vad jobbigt detta är.
Finns det ingen som redan är supernöjd med sin ljuddämpare så jag kan köpa en likdan bara?

Var inte så neggo... Det kommer någon snart som kommer att hjälpa mig på det sätt jag vill. Ha lite tro.

Köp det då och håll tjeften nu!
:tungan

Haha. Aja. Jag är nöjd. Tack... bandittråden är ganska fullsmockad så jag orkade inte kolla igenom den. Men tack. Jag köper den. Nu blir du väl varm i hela kroppen som fick hjälpa till lite grann.:pannkyss

Hmmm... aluminium, titan, eller aluminium? Vad ska man välja och varför? Jobbigt igen nu... Gothmog. Du har varit hjälpsam och sanslöst trevlig. Kan du inte hjälpa mig nu igen?

Vart köpte ni er LeoVince SBK?

Last edited:
Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back