hyosung 650 gt???

lema

BiH
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
2008 zx6r
Någon som äger en sån här hoj.De är ganska billiga men är de något att ha?Ni som har haft eller testat en kan skriva lite om den.Funderar på att köpa en streetfighter hyosung GT.

Någon som äger en sån här hoj.De är ganska billiga men är de något att ha?Ni som har haft eller testat en kan skriva lite om den.Funderar på att köpa en streetfighter hyosung GT.

Ni har väl nån handlare med dom i växjö?
Ta dig dit o provkör en, o berätta sen hur det var! :)
Ingen handlare här i stan som har dom, så Nygrens i Ronneby kommer få bli studiebesöksoffer.. Vill klämma o känna lite på en med kåpor. Enligt han jag pratade med där nere hade dom sålt 7 st o dom hade det inte varit några problem med.
Fick nog prata med nån i verkstan, han körde inget säljarsnack iaf..

Nej lägg till några tusenlappar å köp Svn istället, mycket skönare hoj. Dessutom rostar inte SV:n...

Nej lägg till några tusenlappar å köp Svn istället, mycket skönare hoj. Dessutom rostar inte SV:n...

Har du sett många rostiga Hyongtjong?

Jag ser det som att köper man en ett eller ett par år gammal hyongtjong får man lika gammalmodig teknik som om man la samma pengar på en begagnad Suzuki (eftersom Hyongtjong förmodligen sjunker som en sten i värde i början och dessutom är billigare från början).

Jag tror inte alls att det är en dålig motorcykel, men den är inte heller topoftheline.

Vi har mickes motor här i Växjö men de säljer inte hyosung.Ska titta på lite fler allternativ.Någon som har en biligare streetfighter av de lite mer pålitliga märken.

Har du sett många rostiga Hyongtjong?

Jag ser det som att köper man en ett eller ett par år gammal hyongtjong får man lika gammalmodig teknik som om man la samma pengar på en begagnad Suzuki (eftersom Hyongtjong förmodligen sjunker som en sten i värde i början och dessutom är billigare från början).

Jag tror inte alls att det är en dålig motorcykel, men den är inte heller topoftheline.

Den har rostproblem, var även en kille här på forumet som bekräftade det. Sen vad jag har sett så är priset på hongtjongen inte är så mkt lägre än en sv så då finns det verkligen ingen anledning att köpa den.

Har haft min i ett år nu och har inte haft nått problem alls med den...byter man styre på den så blir den jäkligt kaxig och bra mkt snyggare än sv:n tycker jag...

Bifogat

• sidan.JPG
    sidan.JPG
    54.4 KB · Visningar: 198
*/ ?>
Nyheter
Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Back