är det jag eller är sporthoj ovanligt långsamt ?

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
har upplevt detta en tid och det är att mycket på sporthoj går väldigt trögt..

är det bara jag som har problem och upplever detta eller vet nån vad det beror på?.

vore intresant att veta

Nä, är nog inte bara du... De senaste dagarna har det gått ej-så-snabbt, o för ovanlighetens skull kan jag varken skylla på dator el uppkoppling. :rolleyes: Eller?

Last edited:
jag upplever inte SH som trögt vare sig på jobbet eller hemma, ni som behöver rennsa era datorer på virus å spywarez :P

skit snack ni sitter på dåliga uppkopplingar bara :P

köp från företaget ja jobbar på TDC vetja :P

jag upplever inte SH som trögt vare sig på jobbet eller hemma, ni som behöver rennsa era datorer på virus å spywarez :P

då måste du ha bytt från modem till adsl precis och vara överväldigad av hastigheten.. för inget annat går så segt som sporthoj.. allt annat går skitsnabbt.. sitter på 10mbit full duplex lina och att surfa sporthoj är som att åka modem ibland..

Sorry asså. Jag har 2 serverar... en för web och en för mysql... men det går ändå segt. Jag får väl hyra in någon EXPERT som verkligen kan php o mysql och kan ställa in alla värden så optimalt som möjligt.

Det är när det snuddar på 800 online som det segar ihop sig.

seegt. dom typ 45 sec för att komma hit från svara knappen :näsblod

då måste du ha bytt från modem till adsl precis och vara överväldigad av hastigheten.. för inget annat går så segt som sporthoj.. allt annat går skitsnabbt.. sitter på 10mbit full duplex lina och att surfa sporthoj är som att åka modem ibland..

hahaha nä inte direkt.. men era linor verkar inte så feta iom att de går segt för er :P

Har väldigt bra lina (100MB) men har oxå märkt att det blivit väldigt segt under dom populära kvällstimmarna.

Sorry asså. Jag har 2 serverar... en för web och en för mysql... men det går ändå segt. Jag får väl hyra in någon EXPERT som verkligen kan php o mysql och kan ställa in alla värden så optimalt som möjligt.

den hur ser det ut på bandberdden %ellet? iom att de segar ihop vid ca 800 users..

Jag får väl skylla på att responstiden från Brasilien inte är den bästa. :tungan
Men visst går det slött. Lustigt tycker man då forumet inte har varit så aktivt nu på vinterhalvåret. Kanske servrarna som gått i ID? :confused:

Jo man har ju märkt att det är en viss skillnad på hur fort sidan går beroende på vilken tid på dygnet det är.. Mitt på dagen går det snabbt och fint men såhär framemot kvällen går det lite långsammare.. Populär sida! :)

766 personer online just nu och det tog "bara" 24 sekunder att komma hit (till textrutan där jag svarar alltså) från jag tryckte på "svara knappen"

Av alla 1000-tals användare på Sporthoj så måste väl nån vara proffs och kunna hjälpa dig med detta? Lägg ut en blänkare på framsidan? :tummenupp

Äh, varför gnälla? det är ju faktist gratis :)

Swedie For king:tummenupp

Äh, varför gnälla? det är ju faktist gratis :)

Swedie For king:tummenupp

:edit
...Efter att ha tryckt på Skicka svar knappen och det tog 20 minuter innan något hände ändrar jag åsikt

:machinegu :D

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey