Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enligt Ragnar på Lelles som sålde hojjen till mig så är det till 100% kamkedjesträckaren som är slut, så att autodekompen strular. Han fixar på garantin iaf! ... Men, jag vill ut och köra nuuuuuuu! = (
Enligt Ragnar på Lelles som sålde hojjen till mig så är det till 100% kamkedjesträckaren som är slut, så att autodekompen strular. Han fixar på garantin iaf! ... Men, jag vill ut och köra nuuuuuuu! = (
Ingen aning vad han menade faktiskt! Jag har kollat så att kamkedjesträckaren har några hack kvar, och det har den. Tror detta har något med autodekompen att göra! För trycker jag in den manuella och kickar runt så låter det bra. Släpper jag dekompen så hörs klickljudet när jag kickar.
Erbjud dig att byta det själv så sparar du mycket tid. Jag slår vad att det tar en evighet innan det är fixat av ragnar. Du vet ju hur lång tid det tog för mig innan jag fick tillbaka motorn.
Peter å jag har tänkt ut till helgen och köra. Se till att vara med du oxå =)![]()
nån som vet numret på den i ktm katalogen
nån som vet numret på den i ktm katalogen
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |